مانور خیره کننده جت جنگنده اف 15 ایگل بر فراز دریاچه (ویدیو)

اف 15 ایگل برای چند دهه جنگنده برتر نیروی هوایی آمریکا بوده است و برتری هوایی این جنگنده به لطف مانورپذیری و سرعت بالا، برد زیاد و آیونیک پیشرفته اش به دست آمده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید مانوردهی این جنگنده بر فراز یک دریاچه را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سیستم پرواز و سیستم سلاح های جنگنده اف 15 ایگل به گونه ای طراحی شده است که یک نفر به تنهایی می تواند به طور موثر و کارآمدی به جنگ هوایی بپردازد. سیستم ایونیک چند منظوره این جنگنده باعث می شود اف 15 ایگل با هر جنگنده دیگری متفاوت باشد. این سیستم از نمایشگر مجازی، رادار پیشرفته، سیستم مسیریاب اینرتیال، سیستم ارتباطات با فرکانس بسیار بالا، سیستم مسیریاب تاکتیکال و سیستم کنترل فرود تشکیل شده است.

جنگنده اف 15 ایگل یک جنگنده تاکتیکال و دو موتوره است که در هر شرایط آب و هوایی می تواند به اجرای مأموریت هایش بپردازد و تمرکز آن بر برتری هوایی است. این جنگنده از دو موتور توربوفن پرت اند ویتنی بهره می برد که هر کدام بدون پس سوزی 64.9 کیلونیوتن و با پس سوزی 105.7 کیلونیوتن نیروی رانشی تولید می کنند.

آریاک سفر

جنگنده اف 15 ایگل می تواند در ارتفاع بالا به حداکثر سرعت 2.5 ماخ (2655 کیلومتر بر ساعت) دست بیابد و سرعت آن در سطح دریا 1.2 ماخ (921 کیلومتر بر ساعت) است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز