مارال چرم و هرآنچه باید درباره آن بدانید

مارال چرم-کاماپرس
لست سکند

مارال چرم در کفش‌های چرمی تابستانه خود از پوشش رنگ کمتری استفاده می‌کند تا امکان تنفس برای پا فراهم شود؛ در مقابل منافذ کفش‌های زمستانه این شرکت با پوشش بیشتری از رنگ پوشانده می‌شود تا در مقابل باران و رطوبت مقاوم‌تر باشد.

کاماپرس در ادامه به معرفی مارال چرم و محصولات آن می‌پردازد؛

* مارال چرم تولیدکننده ۱۵ هزار محصول در ماه است. این محصولات شامل انواع کیف، کفش، بوت، صندل، کمربند، دستکش، کاپشن، کت، پالتو، ست های چرم و اکسسوری در انواع زنانه و مردانه است. این برند در زمینه کفش چرمی بچگانه نیز فعالیت مختصری دارد‌.

* مارال چرم برای مناسبت‌هایی نظیر روز پزشک، روز داروساز و روز دختر و فصل تابستان تخفیف‌های ویژه درنظر می‌گیرد. همچنین در صفحه اینستاگرام این برند، مسابقاتی مانند پیش‌بینی دربی، مسابقه سینمایی و حدس نظرسنجی برگزار می‌شود. جوایز این مسابقات پول نقد، محصولات مارال چرم و یا بن تخفیف هدیه هستند.

* مارال چرم در سال ۱۴۰۱ با شعار «اندازه سایز پات تخفیف بگیر» بسیاری از مردم را تشویق به خرید محصولات خود کرد.

راز آسمان پایتخت

* مارال چرم در ۳۲ شهر ایران دارای ۵۷ شعبه است که ۱۵ شعبه آن در تهران فعال است. این شرکت در کشورهای ایتالیا، سوئیس، استرالیا، قزاقستان و گرجستان نیز دارای شعبه فروش است. به گزارش روابط عمومی مارال چرم، در حال حاضر نیمی از محصولات این شرکت صادر می‌شوند.

مارال چرم-کاماپرس

* تمامی محصولات مارال چرم تا ۷۲ ساعت قابلیت مرجوعی داشته و خدمات پس از فروش آن تا ۱۰ سال فعال است. گارانتی کیف، پوشاک، کمربند و اکسسوری‌های مارال چرم یک سال و گارانتی بوت و چکمه‌های آن شش ماه است و دستکش‌های چرمی نیز فاقد گارانتی هستند. تمامی محصولات مارال چرم دارای دو تا پنج سال وارانتی هستند. بدین معنی که در صورت عدم مطابقت با استانداردها و ویژگی‌های معرفی شده، قابلیت تعویض را دارند‌.

* پرفروش‌ترین محصولات مارال چرم در میان محصولات زنانه کیف آرایشی آوین، کیف جیبی بهارانا، کفش ماریا و پالتو الیزا هستند. از پرفروش‌ترین ها در میان محصولات مردانه میتوان به کفش اورست، کفش کلارک سپهر، ست مردانه سه تیکه فربد لزار و ست مردانه آویس اشاره کرد.

* مارال چرم در ۷ مهر ۱۳۹۹ در برج میلاد جشن تولدی را برای کارگردان پیشکسوت، مسعود کیمیایی، برگزار کرد و به ایشان یک کت چرم هدیه داد. این برند همچنین محصولات خود را به چهره های سرشناس دیگری مانند ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، ابراهیم شکوری، فوتبالیست و علیرضا خمسه هدیه کرده است.

* مارال چرم در سال ۱۳۹۹ در نمایشگاه های کیف و کفش بین‌المللی «سیماک»، «تنینگ‌تک» و «لینا پله» در شهر میلان ایتالیا حضور یافته است.

* مارال چرم، در سال ۱۳۷۴ توسط سیدجلال و سیدجواد حسینی خواه در یک کارگاه در پاساژ عزیزی کرج افتتاح شد. این برند در ابتدا فقط کاپشن چرمی مردانه تولید می‌کرد.

* از دو هزار و ۴۰۰ پرسنل مارال چرم، ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و دو هزار نفر به طور غیرمستقیم برای این مجموعه کار می‌کنند.

* به گفته سیدجلال حسینی‌خواه، مدیرعامل این مجموعه، کارخانه جدید مارال چرم با هدف ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار نفر در شهرک صنعتی بهارستان البرز در سال ۱۳۹۹ احداث شده است.

* مارال چرم در رویداد همفکر از دروازه‌بان تیم ملی بانوان، مریم نامی، به‌عنوان چهره‌اصلی دعوت به عمل آورد. این برند از تیم کاراته آقایان البرز، مدارس فوتبال استان البرز و انجمن رباتیک استان البرز نیز حمایت مالی می‌کند. همچنین در سال ۱۳۹۸ به تقدیر از مدال‌آوران المپیادی البرز و نفرات برتر کنکور پرداخت.

* به گزارش ماهنامه تجارت طلایی مارال چرم به مناسبت سالگرد افتتاح ۲۳ سالگی خود، اقدام به آزادسازی ۴ نفر از زندانیان جرایم مالی کرده است. این برند همچنین جهت کشف استعدادهای استان یک تفاهم‌نامه همکاری با هیأت فوتبال البرز امضا کرد.

مارال چرم-کاماپرس

* مارال چرم در زمینه حمایت از کودکان کار نیز فعال است. این مجموعه علاوه بر اهدای ۲۰۰ جفت کفش به این کودکان و برگزاری جشن شب یلدا برای آن‌ها ایده جاسوییچی دربی را رقم زد. در این اقدام خیرخواهانه تمامی سود حاصل از فروش جاسوییچی های پرسپولیس و استقلال برای رفاه حال این کودکان هزینه شد.

* چرم های کرومی، چرم هایی هستند که در رنگرزی و دباغی آن‌ها از فلز خطرناک کروم استفاده شده است. واردات این چرم به اکثر کشورها ممنوع است، چرا که باعث خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های دیگر می‌شود. با این حال این نوع چرم هنوز هم به ایران وارد می‌شود. مارال چرم در سال های اخیر به استفاده از چرم گیاهی روی آورده که علاوه بر ظاهر زیباتر، سالم تر نیز هستند اما قیمت بالاتری دارند‌.

* مارال چرم در سال ۱۳۹۳ به عنوان صادرکننده فعال صنفی استان البرز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت. این برند ۴ سال متوالی عنوان صادرکننده نمونه استان البرز را نیز دریافت کرده است. همچنین در سال ۱۳۹۹، مدیرعامل مارال چرم، تندیس کارآفرین برتر را دریافت کرد.

* مارال چرم در برش لیزری و تفکیک قطعات چرم از دستگاه‌های برند ایتالیایی کوملز و همچنین از چسب‌های پایه آبی و پلی‌کلورون‌پرن شرکت اینتنرکام جهت نگه داشتن چرم استفاده می‌کند.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

مرتبط با : مارال چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز