لیونل مسی به عنوان ورزشکار سال مجله تایم انتخاب شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

لیونل مسی پس از افتخارآفرینی‌های خود در سالی که گذشت اخیرا توسط مجله تایمز به‌عنوان ورزشکار برتر ۲۰۲۳ انتخاب شد. در فهرست بهترین‌های سال تایمز نام‌های بزرگی همچون تیلور سوئیفت، به‌عنوان شخصیت سال نیز به چشم می‌خورند‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بی بی سی، مسی در جولای امسال به اینترمیامی پیوست و در ۱۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۱ گل به ثمر رساند و به تیم کمک کرد تا اولین جام لیگ خود را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید:

او همچنین در ماه اکتبر هشتمین توپ طلای خود را به خانه برد، بنابراین انتخاب او برای عنوان بهترین ورزشکار سال چندان دور از ذهن نبود.

راز آسمان پایتخت

این رسانه مطبوعاتی در باره او نوشت:«لیونل مسی امسال غیرممکن را ممکن کرد و پس از امضای قرارداد با اینترمیامی، ورزش ایالات متحده را تحت تأثیر شگرف خود قرار داد!»

بیشتر ملت آمریکا نیز معتقدند تنها حضور این فوتبالیست در کشورشان یکی از بزرگترین انقلاب‌های ورزشی تاریخ را رقم زده و به جرگه ورزشکاران محبوبی مانند سیمون بایلز ژیمناست، مایکل فلپس شناگر و لبرون جیمز بسکتبالیست می‌پیوندد.

مسی خود به تایمز گفته است که اولین گزینه‌اش بازگشت به بارسلونا بود اما از آنجا که امکانش وجود نداشت تصمیم گرفت از بین عربستان و لیگ فوتبال ایالات متحده، دومی را انتخاب کند.

او بارها از تصمیم خود ابراز رضایت کرده و تصمیم بازیکنانی مانند رونالدو که در النصر بازی می‌کند را زیر سوال برده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز