لیست قیمت ماشین ظرفشویی روز 24 مرداد 1401/ با کمتر از 20 میلیون تومان از شستن ظرف‌ها راحت شوید!

لست سکند

این روزها انواع و اقسام ماشین در آشپزخانه‌ها به چشم می‌خورد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها ماشین ظرفشویی است. معمولا اشخاصی که قصد خرید جهیزیه یا نو کردن وسایل خانه را دارند، با نگاهی به لیست قیمت ماشین ظرفشویی و کارآیی انواع آن، یکی از مدل‌های مناسب این دستگاه را خریداری می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماشین ظرفشویی یک دستگاه خودکار است که ظرف‌های کثیف را شسته و تمیز می‌کند. این وسیله در سه نوع توکار، رومیزی و ایستاده به بازار عرضه شده است. این وسیله ضمن صرفه جویی در وقت برای شستن ظروف کاربردهای دیگری هم دارد. استفاده از انواع ماشین ظرفشویی باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. براساس آزمایش‌های انجام گرفته معمولا برای شستن یک دست ظروف 144 پارچه، 85 لیتر آب مصرف می‌شود. اما برای شست و شوی همین مقدار ظروف در ماشین ظرف شویی تنها به مصرف 16 لیتر آب نیاز است. حتی برخی مدل‌ها برای شستن این تعداد ظرف کمتر از 10 لیتر آب مصرف می‌کنند.

شستن ظروف در ماشین ظرف شویی ضمن صرفه جویی در آب باعث استفاده کمتر مواد شوینده، ضدعفونی کامل تمام ظرف‌ها و کاهش بیماری‌‌ها نیز می‌شود. یک مسئله مهم دیگر در شست و شوی ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی، لب پر نشدن انواع ظرف است. معمولا افراد این امکان را دارند هر نوع ظرفی اعم از ظروف پخت و پز، جنس روی و آلومینیومی در ابعاد کوچک را در ماشین ظرفشویی قرار دهند تا شسته شود. البته هر نوع ماشینی دستور خاصی برای شست و شو دارد که افراد قبل از استفاده باید به این دستورالعمل توجه کنند.

راز آسمان پایتخت

اشخاصی که قصد خرید این محصول را دارند با سرچ یک وبسایت اینترنتی معتبر یا به صورت حضوری و با آگاهی از لیست قیمت ماشین ظرفشویی می‌توانند آن را خریداری کنند.

برای راحتی کار خوانندگان در جدول زیر مدل و لیست قیمت ماشین ظرفشویی‌ های محبوب بازار ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز