لیست قیمت اسنوا روز 23 مرداد 1401/ پرافتخارترین برند ایرانی سال را بشناسید

نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی هر ساله برای معرفی برند منتخب با آرای مردمی برگزار شد و اسنوا به عنوان یکی از پرافتخارترین برند شرکت کننده معرفی شد. نگاهی به لیست قیمت اسنوا نشان می‌دهد و محصولات متنوع این برند در ارائه انواع لوازم خانگی قیمت مناسب تلاش می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسنوا نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی هر ساله برای معرفی برند منتخب با آرای مردمی برگزار می‌شود. معیارهای مطرح شده برای نظرسنجی مردمی انتخاب برند برتر در جشنواره برند محبوب ایرانی ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری مداری و رضایت و خدمات پس از فروش است. در واقع برند اسنوا با کسب رضایت مردم در موارد مذکور توانسته لقب برند برتر را بین دیگر رقبا به دست آورد.

اسنوا یک برند ایرانی در حوزه تولید لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال 1384 با جمعی از متخصصان و مهندسان خبره ایرانی آغاز کرد. این مجموعه از آغاز به کار خود تاکنون سعی در ارتقا کیفیت و حفظ تعهد داشته و همچنان به این موارد پایبند است. هم اکنون مساحت کارخانه تولیدی اسنوا به 90 هزار مترمربع می‌رسد و بیشتر از 5 هزار پرسنل در مجموعه فروشگاه‌ها و کارخانه و بخش خدمات پس از فروش آن مشغول به کار هستند. این برند ایرانی هزار و 200 شعبه فروشگاهی فعال در سراسر کشور دارد و تقریبا تمامی انواع لوازم خانگی پرمصرف را تولید کرده و به فروش می‌رساند. انواع محصولات این برند شامل تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی است که در ابعاد مختلف و با رنگ و طرح متنوع به بازار عرضه شده است.

آریاک سفر

در ادامه لیست قیمت اسنوا مطرح شده، البته در این جدول نرخ برخی لوازم خانگی محبوب برند اسنوا وجود دارد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز