لوییس سوارز دوباره هم تیمی مسی می شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیرا خبرهایی مبنی بر احتمال پیوستن لوییس سوارز به تیم اینترمیامی مطرح شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. انتظار می‌رفت پس از خریدهای خیره‌کننده‌ای مانند مسی و بوسکتس، این مذاکره نیز پیشرفت‌هایی را حاصل کند‌. با این حال سوارز شخصا احتمال رخ دادن این اتفاق را رد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سوارز و مسی در کنار هم در بارسلونا به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند و علاوه بر همکاری فوق‌العاده در زمین، از لحاظ خانوادگی نیز بسیار صمیمی بودند. به همین دلیل احتمال هم تیمی شدن مجدد آن‌ها بسیاری از دوست‌داران فوتبال را هیجان‌زده کرد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرنگار آرژانتینی، گاستون ادول، این مذاکره ماه‌هاست که جریان دارد، چرا که خورخه ماس، مالک مشترک باشگاه قول داده بود سه یا چهار بازیکن دیگر در سطح مسی را به این تیم بیاورد.

راز آسمان پایتخت

با این حال سوارز شخصا اظهار داشت به دلیل قراردادش با تیم گرمیو چنین انتقالی غیرممکن است. او همچنین تأکید کرد از حضور در گرمیو خوشحال بوده و تا سال ۲۰۲۴ در آنجا خواهد ماند.

فسخ قرارداد این بازیکن ۳۶ ساله با گرمیو بیش از ۷۰ میلیون یورو برای اینتر میامی هزینه خواهد داشت. بنابراین باید منتظر واکنش این باشگاه و متقابلا تصمیم سوارز ماند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “لوییس سوارز دوباره هم تیمی مسی می شود؟

  1. Emadmohamadi گفته:

    اینا هم ارو و قرار ندارن همش میچرخن بابا یه جا وایسید بازی کنید دیگه چتونههههههههههههههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز