ثروتمندترین فوتبالیست بعد از رونالدو و مسی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از فوتبالیست‌ها در آرزوی کسب درآمدی معادل لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو هستند، بدون اینکه از سومین فوتبالیست پردرآمد سابق اطلاعی داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، فوتبالیست کمتر شناخته شده آرژانتینی، داریو کونکا، در مقطعی پس از مسی و رونالدو سومین فوتبالیست پردرآمد جهان به شمار می‌آمد.

بیشتر بخوانید:

این بازیکن سابق ۴۰ ساله، بیش از ده سال از دوران حرفه‌ای خود را در آمریکای جنوبی گذران و برای تیم‌هایی مانند ریور پلاته، واسکو داگاما و فلومیننزه بازی کرد.

راز آسمان پایتخت

با این حال در سال ۲۰۱۱ با قراردادی به مبلغ ۷.۶ پوند به تیم چینی گوانگژو اورگراند پیوست و نامش بعد از رونالدو و مسی در لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار گرفت.

برعکس این دو، کونکا به افتخاراتی نظیر توپ طلا یا لیگ قهرمانان اروپا نرسید اما در چین عالی عمل کرد و در ۹۹ بازی ۵۴ گل به ثمر رساند.

ا‌و در سال ۲۰۱۴ به تیم برزیلی فلومیننزه بازگشت و شاهد کاهش دستمزدش به ۸ هزار پوند بود که باعث شد تنها پس از یک سال، به چین بازگردد و با تیم شانگهای پورت قرارداد امضا کند.

علی‌رغم درخشش و فرصت‌های فراوان، این بازیکن آرژانتینی در سال ۲۰۱۹ و سن ۳۶ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک گلف باز حرفه‌ای تلاش می‌کند.

او در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با یک مجله ورزشی اظهار داشت:«فوتبال برایم فوق‌العاده بود و چیزهای زیادی به من داد، اما فکر می‌کنم دیگر زمان مناسب برای توقف فرا رسیده است.»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثروتمندترین فوتبالیست بعد از رونالدو و مسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز