لوکس ترین مراکز خرید کیش برای خرید در نوروز

لست سکند

جزیره‌ کیش که یکی از شگفت‌انگیزترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود، به‌ عنوان مروارید خلیج‌فارس، شناخته می‌شود. کیش که از زمان‌های قدیم محلی برای تجارت و داد و ستد در خلیج فارس بوده، امروزه هم با مراکز خرید خود گزینه‌ای مناسب برای خرید بخصوص برای خانم‌ها است. بنابراین در کنار جاهای دیدنی و سواحل زیبای کیش، بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید آن در ایام نوروز، همیشه جزو اولویت‌های مسافران این جزیره زیبا بوده است.

کاماپرس در این گزارش، لوکس ترین مراکز خرید کیش برای خرید در نوروز را معرفی می‌کند.

1-مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا ۱ یکی از مرکز خریدخای لوکس کیش به شمار می‌رود که هم از واحدهای اداری و هم از غرفه‌های فروشگاهی تشکیل شده است. این مرکز خرید در ۱۰ طبقه بنا شده و با معماری خاصی که دارد به پاتوقی برای خرید مهمانان و مسافران تبدیل شده است. علاوه بر این در غرفه‌ها و مغازه‌های این مرکز خرید کالاهای مختلفی مانند البسه، لوازم کامپیوتر و لوازم منزل پیدا می‌شود.

آدرس: بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم

 

راز آسمان پایتخت

2-مرکز خرید میکامال

مرکز خرید میکامال کیش که به جرات می‌توان گفت یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود، در بلوار فردوسی، حوالی میدان آبشار قرار دارد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 3 و نیم هکتار واقع شده و کالاهای متنوع و گوناگونی در آن یافت می‌شود. در این مرکز خرید علاوه بر غرفه‌های خرید تفریحاتی مثل بولینگ، پاتیناژ، تله‌کابین و … در کنار باکیفیت‌ترین رستوران‌ها قرار دارند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار

بیشتر بخوانید:

2-مرکز خرید میکامال

3-مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که برای خرید در کیش می‌توان انتخاب کرد. این مرکز خرید که دارای مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ است، با الهام از تخت‌جمشید ساخته شده و نام‌های هر بخش هم نام‌های باستانی مثل آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس و تیسفون است.

در این مرکز خرید بزرگ که حداقل به 3 ساعت زمان نیاز دارد تا از تمام قسمت‌های مختلف آن بازدید شود، تعدادی رستوران و فست‌ فود است تا هر وقت خواستید میان‌وعده یا ناهار خود را نوش جان کنید.

آدرس: میدان امیرکبیر

3-مرکز خرید مروارید

4-مرکز خرید پردیس 1 و 2

یکی از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای کیش دو مرکز پردیس 1 و 2 است که در کنار هم ساخته شده‌اند. هر دو این ساختمان‌ها نزدیک به ۵۰۰ واحد تجاری وجود دارد که انواع کالاهای مورد نیاز مسافران یافت می‌شود.

علاوه بر این اکثر برندهای معروف داخلی و خارجی یک شعبه در این مرکز خرید حضور دارند و نماد برج ایفل در جلوی پردیس ۱ و درختان نخل داخل پردیس ۲ نمونه‌هایی از زیبایی‌های این مراکز خرید به شمار می‌روند.

آدرس: بین خیابان رودکی و فرودسی

4-مرکز خرید پردیس 1 و 2

5-مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس که یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای کیش است، در ۲ طبقه بنا شده که فقط طبقه اول آن فروشگاه است. طبقات بالایی بیشتر اداری هستن و برای دفاتر شرکت‌ها هستند. جالب است بدانید که در این مرکز خرید ۳۰۰ واحد تجاری وجود دارد و اکثر غرفه‌های آن، هم کالای با قیمت‌های پایین و هم برندهای گران‌قیمت دارند.

آدرس: خیابان سنایی

5-مرکز خرید ونوس کیش

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز