لوکس‎‌ترین بنز کلاس S مدل 2021 در خیابان‌های تهران(عکس)

مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 این بار نه توسط آلمانی که به وسیله مغول ها به خیابان های تهران آمده است.

به گزارش کاماپرس، وقتی یک مرسدس بنز مدل بالا در خیابان عبور می کند کمتر کسی می تواند با چشم هایش این خودروی باشکوه و اشرافی را دنبال نکند. حالا جدیدترین مدل بنز در خیابان های تهران مشاهده شده است. روزنامه هفت صبح در گزارشی به این سوژه پرداخته و نوشته است؛ خفن ترین ماشین های آلمانی پلاک دیپلمات تا قبل از آنکه مرسدس کلاس اس خیلی بی خبر و چراغ خاموش به تهران بیاید، زیر پای سفیر آلمان بود: مرسدس بنز میباخ اس 600 و ب.ام.و 750 . اما حالا کشور دیگری روی دست آلمان بلند شده و برای اولین بار شاهد تردد مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 در تهران هستیم.

شایعات می گویند این مرسدس توسط کنسولگری مغولستان در تهران وارد شده و از نوع S500 و نسخه فول پنج نفره است .  یعنی از کابین مخصوص نمونه چهار نفره که در آن آپشن هایی همچون سینی و کنسول میانی عقب وجود دارد خبری نیست اما با این حال این خودرو در حال حاضر لوکس‌ترین کابین را در بین بنزهای کلاس S که در ایران تردد می کنند، دارد.

 حتی با دیدن تصاویر 500S مدل 2021 هم می توانید بوی خوش چرم ناپا که سرتاسر کابین با آن پوشانده شده را حس کنید. صندلی های این خودرو به 10 نوع ماساژور و قابلیت شگفت انگیز انرژی بخشی مجهزند.

این ویژگی که از سال 2019 در محصولات مرسدس بنز قابل سفارش شده، در شش حالت مختلف شامل طراو ت دهی، گرمابخش، نشاط آور، لذت بخش، راحتی و تمرین قابل تنظیم بوده که در هر یک از این حالت ها عملکرد بخش های مربوط به تنظیم موقعیت صندلی ها، پخش موسیقی، تهویه مطبوع و نورپردازی تغییر می کند.

آریاک سفر

اخبار جذاب صنعت خودرو را بخوانید:

نکته مهم این است که این آپشن برای سال 2021 در صندلی های ردیف عقب نیز قابل نصب است. به جز این در کابین این بنز زیبا سرتان از تعدد صفحه نمایش ها گیج می‌رود! به جز صفحه 12.7 اینچی روی داشبورد و 12.3 اینچی پشت آمپر، دو نمایشگر 11.6 اینچی مجزا روی پشت سری صندلی های جلو و یک تبلت 7 اینچی در کنسول میانی صندلی های عقب نیز وجود دارند. در نهایت مرسدس نورپردازی با 250 چراغ را در کابین به اجرا درآورده که آن را در شب تبدیل به کنسرتی زنده می کند.

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه شش سیلندر سه لیتری توربو با 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور خوابیده است که با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به به نوعی نسخه S چهارچرخ متصل می شود.

اما قیمت این مرسدس که در خیابان های تهران جلوه گری می کند،چقدر است؟ با توجه به قیمت 110 هزار و 850 دلاری آن در خارج از کشور، این خودرو بیش از دو میلیارد و 671 میلیون تومان، بدون احتساب هزینه های گمرکی ارزش دارد. این در حالیست که دیروز یک دستگاه مرسدس 350 اس مدل2009 در تهران سه میلیارد تومان آگهی شده است!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “لوکس‎‌ترین بنز کلاس S مدل 2021 در خیابان‌های تهران(عکس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز