لغو آزمون آیلتس در ایران ؛ واکنش سازمان سنجش

لست سکند

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش کشور به توقف آزمون آیلتس اشاره کرد و در این باره توضیحاتی ارائه داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، غلامرضا یادگارزاده گفت: مقررات باید بازنویسی شوند و مراکز برگزاری آزمون نیز توسعه یابند که با تمهیدات پیش‌بینی شده داوطلبان مشکلی برای آزمون آیلتس نخواهند داشت.

یادگار زاده اشاره کرد: آزمون آیلتس توسط سه مرکز اصلی تحت نظارت سازمان سنجش برگزار می‌شود و نظارت بر این آزمون برعهده سازمان سنجش است. این سازمان وظیفه دارد انحصارات را رفع کند و رقابت موسسات متقاضی را تسهیل کند و امکان برگزاری آزمون را فراهم کرده و نظارتی بر اجرای آزمون‌ها داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌المللی سازمان سنجش آموزش کشور براساس گزارش منتشر شده در ایسنا افزود: اقدامات متعددی برای صدور مجوز موسسات متقاضی گرفته شده و نظارت بر فرایندهای اجرایی آزمون‌های بین‌المللی و مذاکره با موسسات صاحب امتیاز برای عمل به وظایف قانونی آزمون در حارج کشور در دستور کار قرار داشته است.

یادگار زاده اشاره کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس از اول اسفندماه 1401 ب صورت موقت متوقف شده است و بازنگری مقررات همچنین توسعه مراکز برای رفع مشکلات در حال پیگیری جدی است. آزمون‌های ثبت‌نام شده تا پایان بهمن‌ماه مطابق برنامه‌ریزی‌ها صورت خواهد گرفت و هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز