لامبورگینی منحصر به فرد ترامپ ، چقدر می ارزد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

یک دستگاه لامبورگینی دیابلو وی تی که زمانی به دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور سابق آمریکا تعلق داشت، قرار است اواخر همین ماه در حراجی برت-جکسون که در شهر اسکاتس‌دیل آریزونا برگزار می‌شود، به فروش برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لامبورگینی دیابلو وی تی (Diablo VT) یکی از زیباترین محصولات این خودرساز ایتالیایی به شمار می‌رود. در اوایل دهه 90 میلادی هنگامی که دونالد ترامپ بیشتر به عنوان یک تاجر ثروتمند شناخته می‌شد، رابطه بسیار خوبی با کمپانی لامبورگینی داشت. این برند ایتالیایی برای مقاصد تبلیغاتی چند دستگاه دیابلو وی تی در اختیار ترامپ گذاشته بود و به او هم اجازه داد لامبورگینی شخصی مدل 1997 خودش را به رنگ آبی لمانز تحویل بگیرد. گفتنی است که این رنگ در آن سال‌ها عرضه نمی‌شد.

به این ترتیب، تنها لامبورگینی دیابلو وی تی آبی رنگ همین خودرو دونالد ترامپ است و جذابیت‌های زیادی برای خریدارانش دارد. علاوه بر این، بر روی یکی از درهای این خودرو یک پلاک به چشم می‌خورد که عبارت: 1997 Donald Trump  Diablo روی آن حک شده است و بسیاری از مجموعه‌داران (به ویژه کسانی که دوران ریاست جمهوری او را گرامی می‌دارند) این ویژگی خاص را می‌ستایند.

راز آسمان پایتخت

تودوزی این لامبورگینی دیابلو وی تی از چرم مشکی است و هر آیتم لوکسی که از یک ابرخودرو دهه نودی انتظار دارید، در آن مشاهده می‌شود.

لامبورگینی دیابلو وی تی دونالد ترامپ به یک موتور دوازده سیلندر 5.7 مجهز شده است که می‌تواند 492 اسب بخار نیرو و 583 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس از نوع پنج سرعته دستی است و شتاب صفر تا 100 برابر با 4.1 ثانیه است. این لامبورگینی خاص می‌تواند به حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در سال 2003 لامبورگینی پرزیدنت ترامپ به دو مالک دیگر فروخته شد و فقط 24834 کیلومتر کار کرده است. بین سال‌های 1997 تا 1999 فقط 132 دستگاه دیابلو وی تی وارد بازار آمریکا شد و فقط یکی از آن‌ها به رنگ آبی لمانز است.

حراجی شهر اسکاتس‌دیل قرار است از 20 تا 28 ژانویه 2024 برگزار شود و باید منتظر ماند و دید این خودرو خاص چقدر قیمت می‌خورد.

انتهای پیام

مرتبط با : لامبورگینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز