قیمت یک جفت لاستیک سمند چند؟ (مهر 1402)

لاستیک-کاماپرس

انتخاب لاستیک مناسب و اقتصادی با توجه به افزایش 20 درصدی قیمت تایر در روزهای اخیر، به یکی از دغدغه‌های مهم متقاضیان این محصول تبدیل شده است. سمند به عنوان اولین خودرو ملی، گام رو به جلویی در صنعت خودروسازی ایران به حساب می‌رود و قیمت یک جفت لاستیک برای سمند بر اساس مدل خودرو، برند و سایز لاستیک می‌تواند متغیر باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا چند نمونه لاستیک مناسب برای خودرو سمند را معرفی می‌کند.

1- لاستیک خودرو کومهو مدل HS51 سایز 205/60/15

لاستیک کومهو نرم است و کمترین لرزش ممکن را به بدنه خودرو منتقل می‌کند؛ از این رو برای تردد در جاده‌های ناهموار گزینه مناسبی است. تاریخ ساخت این لاستیک مربوط به سال 2022 است. این محصول در لحظه تهیه گزارش با قیمت 7 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- لاستیک خودرو تراینگل مدل TR918 سایز 205/60/15

شرکت تراینگل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در جهان است که محصولات خود را جهت حفظ سلامتی افراد با ترکیبات شیمیایی مرغوب تولید می‌کند. لاستیک‌های تراینگل به دلیل کاهش مسافت ترمزگیری برای روزهای بارانی مناسب هستند و هنگام حرکت خودرو صدای کمتری تولید می‌کنند. قیمت دو حلقه از این لاستیک در بازار 6 میلیون و 540 هزار تومان است.

3-  قیمت یک جفت لاستیک هانکوک مدل Kinergy Eco K435 سایز 205/60/15

قیمت دو حلقه لاستیک هانکوک 8 میلیون و 400 هزار تومان است. لاستیک هانکوک شهرت جهانی دارد و برندهای معروفی مانند بی ام و، بنز و آئودی تایرهای خود را از این برند تأمین می‌کنند. شیارهای تعبیه شده روی این لاستیک، وظیفه انتقال آب از تایر را به عهده دارند و رانندگی در روزهای بارانی را با کمترین لغزش همراه می‌کنند.

4- لاستیک خودرو رودستون تایر مدل N5000 سایز 205/60/15

رودستون یکی از بزرگترین فروشندگان لاستیک در سراسر جهان است و زیر مجموعه شرکت نکسن محسوب می‌شود. استفاده از ترکیب جدیدی به نام «سیلیس» در لاستیک‌های رودستون استحکام و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و از سویی دیگر سبب کاهش میزان صدای ناشی از حرکت خودرو و مصرف انرژی می‌شود. قیمت یک جفت لاستیک رودستون 6 میلیون و 700 هزار تومان است.

5-  قیمت یک جفت لاستیک کویر سایز 205/60/15

قیمت این لاستیک 4 میلیون و 100 هزار تومان است. استفاده از فناوری نوینی که سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود، مهم‌ترین ویژگی لاستیک‌های شرکت کویر به شمار می‌رود. این مدل لاستیک در سطوح خیس، قابلیت چنگ‌زنی و ترمزگیری بالایی دارد. گارانتی 4 ساله، قیمت رقابتی و نرمی لاستیک از مزایای دیگر این محصول محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالارودستونکومهوکویر تایرهانکوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز