شرایط خرید اقساطی لاستیک ایرانی

خرید لاستیک-کاماپرس

لاستیک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اتومبیل است که با زمین در تماس مستقیم است و کل وزن خودرو و سرنشینان را تحمل می‌کند و بر روی سلامت خودرو، امنیت و کیفیت رانندگی تاثیر مستقیم می‌گذارد.

با آن‌که بسیاری از رانندگان معتقدند که لاستیک‌های خارجی در مقایسه با لاستیک‌های ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، اما امروزه بسیاری از برندهای ایرانی توانسته‌اند با استفاده از متریال مرغوب و تکنولوژی روز دنیا، لاستیک‌هایی تولید کنند که از لحاظ کیفیت با لاستیک‌های خارجی برابری کند.

با توجه به این‌که قیمت خرید لاستیک روز به روز سیر صعودی پیدا می‌کند، قدرت خرید مشتریان به شدت کاهش پیدا کرده است و بیشتر خریداران تایر ترجیح می‌دهند با این شرایط به دنبال خرید لاستیک ارزان قیمت و با کیفیت بروند. هم‌اکنون شرکت معتبر «لاستیک فروش» در راستای ارائه هر چه تمام‌تر و بهتر خدمات به مشتریان خود سعی بر آن دارد تا با فروش لاستیک به صورت اقساطی نیاز مشتریان خود را برطرف سازد. ازآن‌جایی که قیمت مناسب و مقرون به صرفه لاستیک بیشتر در میان برندهای ایرانی قابل مشاهده است، بسیاری از افراد تمایل دارند به جای خرید گران قیمت از برندهای خارجی، از برندهای باکیفیت ایرانی موجود در بازار استفاده کنند.

و از جمله بهترین لاستیک‌های ایرانی موجود در بازار می‌توان به برندهای بارز، کویر تایر، یزد تایر، دنا، ایران تایر و گلدستون اشاره کرد.

کاماپرس در ادامه شرایط خرید اقساطی لاستیک ایرانی را بررسی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

شرایط خرید اقساطی لاستیک ایرانی

شرکت آذرخش چرخ ویونا که با نام فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش در بستر اینترنت خدمات ارائه می‌دهد. با هدف حمایت از اقشار کم درآمد جامعه به ایجاد بستر فروش نقد و اقساطی انواع کالا و خدمات مرتبط با خودرو در سایت لاستیک فروش اقدام کرده است.

متقاضیان خرید لاستیک به صورت اقساطی می‌توانند از طریق هر یک از شرکت‌های طرف قرارداد فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش یعنی قسطا، لندو و ایزی پی برای خرید لاستیک اقدام کنند.

قسطا

قسطا در تیرماه 1397 با شعار «الان بخر، بعدا بپرداز» فعالیت خود را آغاز کرد. قسطا با توجه به مشکلات اقتصادی امروزی، بدون نیاز به ضامن و یا چک کارمندی به افراد متقاضی وام اعطا می‌کند. افراد می‌توانند با دریافت وام فوری از قسطا به خرید لاستیک از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور و حتی فروشگاه‌های اینترنتی بپردازند. وام فوری قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند به وسیله آن کارت اعتباری خریدهای خود را انجام دهند و سپس آن مبلغ را به صورت اقساطی بازگردانند.

بدین‌ترتیب، متقاضیان خرید لاستیک می‌‎توانند با کمک قسطا بدون ضامن و بدون چک، وام فوری دریافت کنند و سپس برای خرید لاستیک اقدام کنند و اقساط آن را بعدا پرداخت کنند.

لندو

دومین شرکتی که می‌توانید از آن برای خرید اقساطی لاستیک از فروشگاه اینترنتی «لاستیک فروش» یاری بجویید، لندو است. شرکت هوشمند آرمان گستر آریا با ساده‌تر کردن هر چه تمام‌تر دریافت وام فوری، به افراد امکان می‌دهد تا هر آن‌چه را که قصد خرید آن را دارند، از فروشگاه‌های آنلاین به راحتی خریداری کنند. افراد برای دریافت این وام به چک و ضامن نیازی نخواهند داشت و تنها نیازمند برگه سفته خواهند بود.

بنابراین، متقاضیان خرید لاستیک می‌توانند با دریافت وام از لندو به خرید لاستیک از فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش بپردازند.

خرید لاستیک-کاماپرس

نحوه خرید اینترنتی لاستیک ایرانی

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش لاستیک ایرانی مشغول به فعالیت هستند و بدیهی است که با وجود کلاهبرداران و دلالان موجود در بازار به راحتی نمی‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد.

«فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش» با بیش از بیست سال سابقه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در صنعت لاستیک و رینگ در بازار ایران فعالیت دارد. لاستیک فروش یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراجع فروش لاستیک ایرانی بوده و تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها می‌رساند.

متقاضیان خرید اقساطی لاستیک ایرانی تنها کافیست که در سایت لاستیک فروش ثبت نام کرده و پس از ثبت سفارش، مدارک خود را به ایمیل درج شده در سایت ارسال نمایند. این فروشگاه اینترنتی پس از بررسی‌ مدارک، هماهنگی‌های لازم، زمان تعیین‌شده جهت مراجعه حضوری و نصب لاستیک در آپاراتی طرف قرارداد را به مشتریان اعلام می‌کند. کارشناسان مجرب مجموعه لاستیک فروش همواره آماده ارائه اطلاعات و مشاوره‌های لازم به صورت کاملاً رایگان به مشتریان هستند. بنابراین، مشتریان می‌توانند با شماره 021-28426044 تماس بگیرند و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز