قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در سال ۱۴۰۰ چقدر گران می‌شود؟

لست سکند

قیمت بیشتر خودروهایی که با مدل ۱۴۰۰ وارد بازار شده ، بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان گران تر از مدل ۹۹ است. با این اوصاف قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که همیشه جزو خودروهای پرطرفدار بازار است چقدر گران تر شده است؟

به گزارش کاماپرس، رصد بازار خودرو نشان می دهد بیشتر خودروهای مدل ۱۴۰۰ افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیونی داشته اند. مثلا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که مدل ۹۹ آن با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود، قیمت مدل ۱۴۰۰ آن حدود ۱۹۹ میلیون تومان  است و در مرز ۲۰۰ میلیونی شدن قرار دارد. قیمت پژو پارس سال مدل ۱۴۰۰ هم حدود ۲۱۸ میلیون تومان است. مدل ۹۹ این خودرو  در بازار با قیمت ۲۰۸ میلیون تومان فروخته می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت تیبا صندوق دار نیز در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲۲ میلیون تومان اعلام شده است. مدل ۹۹ این خودرو در حال حاضر با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان فروخته می شود.قیمت تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ هم حدود ۱۳۱ میلیون تومان است. مدل ۹۹ تیبا دو در حال حاضر حدود ۱۲۶ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت دنا و پژو ۴۰۵ در سال ۱۴۰۰ 

راز آسمان پایتخت

قیمت پژو ۴۰۵ slx هم در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۹۹ میلیون تومان است.مدل ۹۹ این خودرو در بازا ربا قیمت ۱۸۸ میلیون تومان معامله می شود.
قیمت جک s3 اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم در نمایندگی حدود ۴۹۹ میلیون تومان است،‌این در حالی است که مدل ۹۹ این خودرو با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان فروخته می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ هم با قیمت ۲۶۴ میلیون تومان معامله می شود‌،‌اما قیمت مدل ۹۹ این خودرو حدود ۲۵۵ میلیون تومان است. وانت کارا تک کابین مدل ۱۴۰۰ هم در نمایندگی با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد،‌اما قیمت مدل ۹۹ این خودرو در حال حاضر حدود ۲۰۷ میلیون تومان است.

قیمت وانت کارا دو کابین مدل ۱۴۰۰ هم در نمایندگی حدود ۲۲۵ میلیون تومان است. مدل ۹۹ این خودرو در بازار با قیمت ۲۱۵ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز