قیمت ملک های تجاری در شهر تهران

از شروع بیماری کرونا تا امروز، بازار مشاغل دستخوش تغییرات و مشکلات زیادی شده که افزایش سرسام آور قیمت ملک های تجاری، یکی از بزرگترین مشکلات این گروه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، از 2 سال پیش تا حالا، با شیوع کرونا در کشور برخی کسب‌وکارها تعدیل نیرو کرده یا تعطیل شده‌اند. برخی هم برای تامین رهن و اجاره با مشکلات زیادی روبرو بوده‌ و هستند.

با اینکه توان مالی برخی کسب‌وکارهای مستاجر روزانه در حال کاهش است میزان رهن و اجاره‌ها مدام افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با بررسی ملک‌های تجاری، در این دسته‌بندی گران‌ترین ملک در هفت حوض قرار دارد؛ واحدی 50 متری، که اجاره ماهانه 70 میلیون تومان و ودیعه‌اش 700 میلیون تومان تعیین شده است.

در همین محدوده قیمتی می‌توان مغازه‌ای ۲۵۰ متری در خیابان فرجام اجاره کرد؛ قیمت اجاره ماهانه این مغازه 65 میلیون تومان به همراه ودیعه‌ای 800 میلیون تومانی آگهی شده است.

در حال حاضر میزان اجاره ملک تجاری 140 متری در خیابان ابوذر، 50 میلیون تومان و ودیعه آن 500 میلیون تومان است. با همین میزان ودیعه و اجاره‌ای ۴۵ میلیون نومانی می‌توان ملکی تجاری در نیاوران/ اطلس مال اجاره کرد.

27 متر مغازه در فاطمی نیز اجاره‌ای معادل 41 میلیون تومان، به علاوه ودیعه‌ای معادل 400 میلیون تومان دارد. برای اجاره یک مغازه 96 متری در یوسف آباد هم باید 25 میلیون تومان اجاره و 300 میلیون تومان ودیعه داشت.

در جدول زیر قیمت ملک‌های تجاری آمده که اجاره آن‌ها کمتر از 25 میلیون تومان است:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز