ارزانترین مناطق اجاره نشینی اطراف تهران

این روزها، بسیاری از مردم یا از مرکزنشینی و شلوغی تهران به تنگ آمده‌اند، یا به علت بالا بودن هزینه‌های مسکن، به دنبال خانه‌هایی در حومه پایتخت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، بر اساس جدیدترین آگهی‌های ثبت شده در سایت‌های مرتبط، فهرستی از مناطقی که بیشترین طرفدار را دارند به دست آمده‌ است.

در پرند، که ۴۵ دقیقه با مرکز تهران فاصله دارد، می‌توان خانه‌ای 58 متری را با سن دو سال، با 50 میلیون تومان رهن کامل کرد. همچنین خانه 58 متری نوساز در این منطقه با 40 تا 50 میلیون تومان قابل رهن است. خانه‌های 60 متری را نیز در پرند می‌توان با 50 تا 80 میلیون تومان به صورت کامل رهن کرد.

اسلام‌شهر نیز یکی دیگر از مناطقی است که نهایتا نیم ساعت از مرکز تهران دور است و اگهی اجاره و رهن خانه در آن زیاد به چشم می‌خورد. در اسلامشهر می‌توان با 100 میلیون تومان خانه 58 متری رهن کامل کرد. همچنین امکان رهن خانه 60 متری با سال ساخت 91 با 100 میلیون تومان در اسلامشهر وجود دارد.

آریاک سفر

آگهی‌ها نشان می‌دهد، یک آپارتمان 55 متری 15 سال ساخت با 120 میلیون تومان در اسلامشهر می‌توان رهن کرد.

در همین زمینه بخوانید:

در شهر جدید اندیشه، با ۳۰ دقیقه فاصله از تهران، آپارتمان‌های 50 متری با قیمتی بین 90 تا 120 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شوند. یک آپارتمان 55 متری، 7 سال ساخت در شهر جدید اندیشه را می‌توان با 120 میلیون تومان رهن کرد. همچنین خانه‌های 65 متری در این منطقه، به قیمت 140 تا 150 میلیون تومان رهن داده می‌شوند.

در شهرک اندیشه نیز آپارتمان‌های مختلفی برای رهن وجود دارد که 100 تا 200 میلیون تومان قابل رهن کامل هستند؛ آپارتمان 55 متری، چهار ساله، به قیمت 135 میلیون تومان رهن داده می‌شود. رهن آپارتمان 58 متری، ساخته‌شده در سال 90 نیز 130 میلیون تومان است. آپارتمان 60 متری سال 95 را به قیمت 200 میلیون تومان می‌توان رهن کامل کرد و همچنین یک آپارتمان 62 متری، به قیمت 120 میلیون تومان برای رهن کامل اشتراک‌گذاری شده است. شهرک اندیشه حدود ۴۵ دقیقه با تهران فاصله دارد.

در ادامه جدولی از قیمت رهن کامل آپارتمان‌های ۵۰-۶۰ متری در نزدیکترین مناطق نزدیک به تهران را مشاهده می‌کنید:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز