خانه های 90 میلیاردی تهران در کدام مناطق هستند؟

قیمت خرید ملک در شمال تهران از نرخ خانه بسیاری از شهرهای گران قیمت هم بیشتر شده و به 90 میلیارد تومان هم می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس به نقل از خبر آنلاین، بر اساس اطلاعات موجود اگر فردی قصد خرید ملک نوساز در محدوده خیابان فرشته و باغ فردوس را داشته باشد تقریبا برای هر مترمربع باید 300 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت کند. مثلا اگر فردی بخواهد باید این نرخ مسکن 233 متری بخرد، باید 70 میلیارد تومان پول بپردازد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

خانه‌های نوساز در زعفرانیه تهران تقریبا متری 240 میلیون تومان قیمت دارد و در صورتی که فردی بخواهد یک واحد 380 متری بخرد باید 91 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کند.

نرخ خانه‌های نوساز فرمانیه هم در همین حول و حوش است. مثلا پنت هوس سوپر لاکچری 726 متری در این منطقه تقریبا 93 میلیارد تومان آب می‌خورد که البته این پنت هاوس نوساز نیست.

نرخ خانه‌های سوپر لاکچری تهران

خانه‌های نوساز اقدسیه هم از لحاظ قیمتی رکوردار مسکن تهران هستند. براساس اطلاعات موجود، قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در اقدسیه تهران 225 میلیون و 571 هزار تومان آب می‌خورد. در صورتی که شخصی یک واحد 350 متری نوساز در اقدسیه تهران خریداری کند یعنی تقریبا 80 میلیارد تومان پول پرداخت کرده است. قیمت برخی از خانه‌های گران قیمت تهران در جدول زیر آمده است؛

همانطور که مشاهده می‌شود قیمت مسکن‌های سوپر لاکچری تهران بالای 50 میلیارد تومان هزینه بر می‌دارد. در شرایط وخیم اقتصادی و اوضاعی که حتی تهیه مایحتاج اولیه زندگی و حتی خرید سوئیت هم برای اغلب مردم دشوار است، آیا این قبیل منازل مشتری دارند که ساخته می‌شوند؟ قاعدتا سازندگان این قبیل مسکن‌ها مشتریان خاص خود را دارند که دست به هزینه‌های چندین میلیاردی می‌زنند و این قبیل خانه‌ها را می‌سازند.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز