خرید خانه با کمتر از یک و نیم میلیارد تومان + جدول قیمت

لست سکند

با وجود رکورد در بازار مسکن، اصولا خانه‌های ارزان تر با میانگین یک تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان خریداران بیشتری دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، فایل‌های فروش املاک‌ها نشان می‌دهد که با بودجه یک تا ۱.۵ میلیارد تومان می‌توان آپارتمان‌های 46 تا 91 متری را در محله‌های مختلف تهران خریداری کرد. البته اکثر این بناها تا 26 سال سن دارند و مالکان، برخی از این خانه‌ها را نیازمند بازسازی کامل می‌دانند.

در این دسته‌بندی ارزان‌ترین واحدی در استاد معین قرار دارد که متراژ آن 46 متری و سن بنای آن 26 سال است. قیمت هر متر مربع خانه مذکور 18 میلیون تومان و قیمت کل آن 1 میلیارد و 150 میلیون تومان است.

اطلاع از قیمت خرید و اجاره مسکن در مناطق مختلف:

راز آسمان پایتخت

پس از آن آپارتمانی 51 متری در تهرانسر با سن بنای 18 سال قرار دارد. هر مترمربع این خانه 23 میلیون و 500 هزارتومان است که قیمت کل آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان می‌شود.

همچنین واحدی 62 متری در بریانک به قیمت 1 میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه 6 سال ساخت است و هرمتر مربع آن 20 میلیون تومان قیمت دارد.

واحد 54 متری در تهران پارس شرقی نیز 1 میلیارد و 280 میلیون تومان آگهی شده است؛ یعنی هر متر مربع آن قیمتی معادل 23 میلیون و 700 هزارتومان دارد و سن بنای این خانه 5 سال است.

خانه‌هایی در محله وحیدیه و کرمان با قیمت 1 میلیارد و 370 میلیون تومان فروخته می‌شوند که به ترتیب خانه وحیدیه 64 متری، 7سال ساخت و قیمت هر مربع آن 22 میلیون تومان است همچنین واحد در محله کرمان 47 متری، 6 سال ساخت و هر متر مربع آن 29 میلیون و 100 هزارتومان قیمت دارد.

خانه‌ای 46 متری تازه ساز با سن بنا یک ساله در محله نبرد شمالی 1 میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت دارد که قیمت هر متر مربع آن 30 میلیون تومان است.

برخی خانه‌ها نیز قیمتی تا یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان دارند که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز