قیمت مسکن مهر پردیس 150 میلیون تومان ریزش کرد

یک مقام مسئول ارشد در شرکت شهرهای جدید با اعلام کاهش قیمت در همه فاز‌های مسکن مهر پردیس اظهار کرد: قیمت واحد‌های مسکن مهر این شهر که قبلا یک میلیارد تومان معامله می شد به ۸۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی؛ اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آپارتمان های مسکن مهر پردیس یکی از پرتقاضاترین واحدهای مسکونی برای افرادی است که از یک سو از اجاره نشینی به تنگ آمده اند و از سوی دیگر سرمایه و پول کافی برای خرید مسکن در مناطق مورد نظر خود در تهران را ندارند.

سوء استفاده دلالان از تمایل مردم به مسکن مهر پردیس

پردیس همچنین طی سال های اخیر که تورم ارزش پول ملی را کاهش داده برای سرمایه گذاران نیز محل مناسبی برای سرمایه گذاری بوده تا با خرید آپارتمان های مسکن مهر این شهر ارزش نقدینگی خود را حفظ کنند.

در این میان البته اهداف ساخت مسکن مهر که خانه دار کردن اقشار کم درآمد بود کاملا به حاشیه رفت و دلالان نیز به خوبی از شرایط پیش آمده سودجویی کرده و بر آتش گرانی قیمت ها در شهر جدید پردیس دمیدند.

آریاک سفر

ارزانی مسکن مهر پردیس تحت تاثیر خبر ساخت 1 میلیون خانه

با این حال کاهش انتظارات تورمی طی ماه های اخیر و همچنین خبر ساخت سالانه 1 میلیون مسکن در دولت جدید موجب ایجاد موجی از کاهش قیمت در این شهر شده است.

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این باره می گوید: کاهش قیمت در همه فاز‌های پردیس قابل مشاهده است و واحد‌هایی که یک میلیارد تومان بوده، به ۸۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید تصریح کرد: بر اساس گزارش‌هایی که به من ارائه شده، به دلیل عرضه بالایی که در مسکن مهر شهر جدید پردیس داریم، با کاهش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر روبه رو شده ایم. به گفته وی، یکی دیگر از مهمترین دلایل کاهش قیمت آپارتمان در این شهر، سرعت گرفتن  فرآیند تحویل و فروش اقساطی مسکن مهر در همه فاز‌های پردیس بوده است.

شایان ذکر است قیمت آپارتمان های مسکن مهر پردیس متنوع است اما به صورت متوسط قیمت آنها را می توان را 1 میلیارد در نظر گرفت که با 150 میلیون کاهش به صورت متوسط روبرو شده است.

طاهرخانی این را هم گفته است که برخی خانوارها، واحد مسکونی مهر خود در پردیس را تحویل گرفته اند، ولی آن را به بازار فروش یا اجاره عرضه نکرده اند که در نتیجه مشمول قانون مالیات بر خانه‌های خالی خواهند شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

22 دیدگاه برای “قیمت مسکن مهر پردیس 150 میلیون تومان ریزش کرد

  1. بهمن سلیمانی (احمد محمودی ) گفته:

    دراین دوران هیچ خبری برای من بهترازاین پیدانمیشه که باخبرشوم روز به روز مسئله مسکن دارد برای بندگان خداحل میشود

  2. بهلول گفته:

    یک جوری میگن یک میلیارد بوده که انگار که سالیان سال یک میلیارد بوده،
    یک زمان کلش زیر ۱۰۰ میلیون بود ، میگم یک زمان فکر نکنید عهد قاجار و پهلوی ها ! ، همین ۶ یا ۷ سال پیش ! در عرض همین چند سال ۱۰ برابر شده، حالا یکم برگشته عقب، این خوب کاملا طبیعی هست وگرنه که حتما نباید یکسره بره بالا و بالا و بالاتر!

  3. حیدری گفته:

    از تیر ماه مستاجر در فاز 11 پردیس هستم و از همان زمان تا الان قیمت‌ها 700 تومان بوده و کمتر نمی‌دانم شما این قیمت ها رو از کجا میارید به گفته ساکن های قدیم پارسال این موقع 300 معامله می‌شده

  4. محمد گفته:

    مسکن مهر هشتصد و پنجاه میلیون در پردیس؟خودتان را به کوچه علی چپ زده اید و مردم را … فرض کرده اید؟مسکن مهر یک امتیاز منفی،شرایط آب و هوایی برای فصل های سرد امتیاز منفی دوم،موقعیت جغرافیایی در کوهپایه و قرار داشتن بر خط گسل امتیاز منفی سوم قابل توجه شرایط بد این خانه ها و اما تنها دلیل گرانی بی منطقشان این هست که دوستان دلالی که در این مناطق سرمایه گذاری کرده اند علاقه شدیدی به یک شبه پولدار شدن دارند.عزیزان با این مبالغ مسکن بی مهری رو به مردم تحمیل نکنید.قیمت واقعی مسکن شخصی ساز با بهترین کیفیت هم حتی خیلی کمتر از این قیمتها هست و واقعا برای شهرکی مانند پردیس خیلی خیلی بالا هست این قیمتها چه شخصی ساز چه مسکن مهر.با جمع شدن بنگاه های معاملات ملکی حد اقل بیست تا سی درصد رفاه از دست رفته جامعه جبران میشود که خداراشکر این مهم به زودی در دستور کار نهادهای اجرایی قرار خواهد گرفت.بنگاه های سود جو با دندان گردی هایشان باعث نابودی این شغل کاذب و نابودگر رفاه اجتماعی از ریشه و بن شدند.

    • زینب گفته:

      مسکن مهر شاهین شهر ۶۰۰ تومن و رهن کامل ۱۰۰ تومان اول آذر قراردادمون تموم میشه تا ۳ ماه پیش رهن کامل ۸۵ تومن بود امروز فهمیدیم ۱۰۰ تومن شده ما برای ۸۵ تومن برنامه ریزی کرده بودیم با دو تا بچه ی کوچیک وسطه زمستون😔

  5. مهدی گفته:

    چرا بنگاه ها را حذف نمیکنید ؟ چرا برای هر خریدی باید به دلال پول داد ؟ چرا شهرک هایی فقط برای اجاره و رهن نمیسازید تا مستاجر بتواند مطابق قانون چند سال آنجا بنشیند و مجبور به اسباب کشی هر ساله و هزینه های گزاف جابجایی و دلالی نباشد ؟؟؟

    • مهندس مجیدی گفته:

      بنگاه ها رو حذف کنند شما ازکجا باید خونه رو پیدا کنی و با چه اعتباری میری داخل خونه رو میبینی، و قرارداد چجور میتونی بنویسی اونوقت؟

  6. گاندو۳ گفته:

    خدا میداند هزاران بار،این خبرهای بدون کارشناسی ،بدون منطق،باعث کاهش قیمتها درحدود۵&۱۰درصدشده،ولی مردم ،بخصوص مردم عادی،دچار توهم میشوند،حتی افرادی هستندمثلا خانه دوم دراین مناطق دارند،ماشین دوتا دارند،باهجمه ی واردات ،کاهش قیمت بعضی خودروها درحد چند میلیون ،شروع به فروختن میکنندهمینکه دلالان ،سرمایه گذارهای پولداری که ازاین معرکه ها بهترین بهره را میبرندشروع بخریدکردند،به محض سپری شدن این دوره با قیمتهای بیشتر از قبل،شروع به فروش میکنند،جالبه باز همین مردم عوام با وام و قرض و دین ،خرید میکنند،اصلن جوک هست،خنده دار،خدامیداند،در بازار دلار همین سناریو،در بورس،هی گفتندهیچ کس خونه اش رانفروشه،بورس در دراز مدت برای مردم عادی بازدهی دارد،سرمایه گذاریست،درمورد ماشین بارها پیش آمده ،درطلا،ولی انگار این مردم نمی‌توانند در تله موش که خودشون پهن کردند میفتند

  7. م. کرمی گفته:

    به امید اینکه شاهد پائین آمدن قیمت ها و رسیدن به سطح واقعی شأن باشیم.واقعا مردم ما ریراین فشارهای سنگین اقتصادی از پای درآمدند.

  8. هادی گفته:

    با سلام خدمت دوستان مسئول که اصلا گوش شنوا ندارند واقعاوقتی خودشان داخل پردیس که اسمش را گذاشته اند شهر چرخی می‌زنند باید خجالت بکشند نه مراکز خدماتی ،خرید،تفریحی و نه خدمات شهری ازجمله جمع آوری زباله وفضای سبز خیابون ها هم که خیلی خوبند اگه با ماشین بیفتی توی چاله هاش اگه چپ نکنی ونمیری حتما حتما شاسی ماشینت میشکنه واقعا مسئولین اگه این چیزها رو میبینن شرم کنندو یه فکری بحال مردم بکنند

    • حسین شایقیان گفته:

      پس چرا میگین که مسکنی که یک میلیارد بوده و الآن شده 850 میلیون دلال‌های دم در کارگذاریهای مسکن مهر که در آنجا خیز و صف ایستادند و حتی کارت ویزیت چاپ کردند و هر شخصی که از داخل کارگذاری که می‌آید بیرون به زور یکی از کارت‌های ویزیتشان را به آنها برای خرید می‌دهند و به آنها قیمت خرید را همان واحد را می‌گویند 620 میلیون.آخه تا چه حد آدم باید اینقدر بی انصاف باشد که می‌خواهند مفت از چنگشان در بیاورند.

  9. داوود احمدی کیا گفته:

    دستتون درد نکنه اگر مرتب خونه سازی بشه قیمتها پایین میاد.
    خداراشکر فکری به حال مردم می کنید و اگر دولت بتونه دست دلالان را هم کوتاه کنه ديگر مستاجرین میتونند یک نفس راحت بکشند و به قیمت خرید کنند.

  10. میثم گفته:

    دوستان قیمت مسکن مهر پردیس ۸۵۰ تومن بود از قبل هیچ وقت ۱ میلیارد نبوده تو تمام شهر دارن برای فروششون تبلیغات میکنن که بی فایده است این خبر هم نوعی تبلیغه بلکه عده ای با همین خبر راقب به خرید بشن

  11. رضا گفته:

    چرا با افزایش مصالح و اجناس و دلار و آب و برق ، مسکن کاهش باید داشته باشد !!؟
    شرکت عمران پردیس دهها میلیون تومان به بهانه عرصه و آورده و حق انتقال و گاز و جنس بی کیفیت دارد کلاهبرداری می کند ! آنوقت قیمت ها پایین بیاید !!! فقط دعا و آرزوی خوب کافی است ؟!!!

  12. محسن گفته:

    من الان ۸۵۰ میدم شما کلید تحویل و قابل سکونت به من تحویل بدین …..یک واحد خام که حتی دستگیره درب نداره و تحویل سال اینده با ضامن کلید هست این قیمت نمیدن چرا پرت پلا میگید اصلا شما خودتون داشته باشی با این اوضاع میدی ۸۵۰ چرت پرت میگن ملت واقعا…..

  13. حسین شایقیان گفته:

    پس چرا مسکنی که خودتان می‌گویید که یک میلیارد بوده و الآن شده 850 میلیون دلال‌های دم در کارگذاریهای مسکن مهر که در آنجا خیز و صف ایستادند و حتی کارت ویزیت چاپ کردند و هر شخصی که از داخل کارگذاری که می‌آید بیرون به زور یکی از کارت‌های ویزیتشان را به آنها می‌دهند و قیمت همان واحد را به آنها برای خرید می‌گویند 620 میلیون.آخه چقدر بی انصافن؟

  14. محمدکاویانی فر گفته:

    ای کاش خونه خیلی ارزون بشه تو تهران واقعا که خیلی خیلی گرونه حتی نمیتونع یه مسکن مهرم بخره

  15. حسین گفته:

    اینکه این بازی با اعداد کارهمان سرمایه گذاران عمده شبه دولتی است شک نکنید که سیصد را به یک میلیارد رساندند وواحدهای پرازاشکال وناکارآمد مهرپردیس را جذاب کردند ومسکنی که قراربود به محرومان داده شود به اسباب سودجویی توانمندان تبدیل شد ..درآخرین حربه سودجویانه شان ،مبلغ سی میلیون تومان شرکت عمران بابت معامله دست دوم به بعد یک واحد بصورت اجباری مطالبه می کند .وتوخودبخوان حدیث مفصل ازین مجمل !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز