قیمت مسکن تا ۱۴۰۱ ثابت می ماند؟

به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک، قیمت مسکن تا پایان سال بدون تغییر خواهد ماند و جهشی نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مصطفی قلی خسروی معتقد است ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بدون شک تب بازار مسکن را کاهش خواهد داد. بنابراین این اقدام را باید به فال نیک گرفت و قطعاً ثبت نام نهضت ملی مسکن می‌تواند به نفع تقاضا در بازار مسکن باشد.

وی ادامه داد: آنطور که وضعیت کنونی بازار مسکن نشان می‌دهد قیمت مسکن تا پایان سال بدون تغییر خواهد ماند و جهشی نخواهد بود.

اخبار روز بازار مسکن را بخوانید:

آریاک سفر

قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود: وضعیت نقل و انتقالات در بازار مسکن نشان می‌دهد که رکود تورمی حاکم است و دلیل آن هم این است که قیمت‌ها به قدری رشد کرده است که متقاضیان مسکن قدرت خرید را در این چند سال از دست داده‌اند و امیدوار هستیم که نهضت ملی مسکن بتواند تا حدودی این قدرت خرید را به متقاضیان مسکن باز گرداند.

وی درباره تأثیر ثبت نام نهضت ملی مسکن بر قیمت‌ها همچنین خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این اقدام بر کاهش تب و تاب بازار مسکن تأثیر مثبت داشته؛ اما نام نویسی در یک ماه ایجاد رانت می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: باید تا پایان این ۴ سال و احداث ۴ میلیون مسکن، سامانه نام نویسی باز و ثبت نام از متقاضیان ادامه داشته باشد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز