قیمت لپ تاپ 8 شهریور 1401 / ارزان‌ترین لپ تاپ ایسر برای دانشجویان مناسب است؟

لست سکند

لپ تاپ امروزه به یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شده است؛ به‌طوری که نیاز به وجود یک لپ تاپ در هر خانه، برای انجام ساده‌ترین امور روزمره، از تماشای فیلم و سریال گرفته تا سرچ و جستجو و غیره ضروری است. سری لپ تاپ های ایسر هم سال‌هاست که با کاربران با رده‌های مختلف مهارتی، همراه شده است.

به گزارش کاماپرس، البته در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای تولید کننده لپ تاپ بسیار زیاد هستند و رقابت سختی در تولید لپ تاپ های میان رده و اقتصادی با یکدیگر دارند. بنابراین پیدا کردن یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب برای کاربری‌های عمومی و روزمره کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد. انواع لپ تاپ ایسر که یک برند با تجربه در تولید لپ تاپ‌های میان رده محسوب می‌شود، می‌تواند برای دانش آموزان و دانشجویان مناسب باشد. کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان ترین لپ تاپ این برند می‌پردازد؛

آشنایی با لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-23-R16Q

برند ایسر این محصول میان رده خود را برای انجام کاربری‌های عمومی و روزمره با قیمتی مناسب و اقتصادی روانه بازار کرده است؛ این لپ تاپ دارای بدنه پلاستیکی بوده که علاوه بر ظاهر یکدست و یکنواخت، در برابر پیچش و فشار مقاوم است. این محصول با وزن حدودی دو کیلو و200 گرم تا حد خوبی کار را برای جابه‌جایی و حمل نقل آسان کرده است.

برند ایسر برای این لپ تاپ در این رده قیمتی صفحه نمایش خوبی را تعبیه کرده است؛ صفحه نمایش این مدل دارای ابعاد 15.6 اینچ بوده و از پنل TFT با وضوح تصویر فول اچ دی  و رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برد. ضمن این‌که این مدل با برخورداری از نمایشگر مات از آسیب به چشم جلوگیری می‌کند.

قابلیت‌های ارزان‌ترین لپ تاپ ایسر

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-23-R16Q   از نظر فضای ذخیره سازی، دارای 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HHD، 8 گیگابایت حافظه رم و 2 گیگابایت حجم گرافیک اختصاصی است. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ اقتصادی می‌توان به برخورداری از انواع پورت‌ها ماننده پورت HDMI، درگاه  LANو پورت USB اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-23-R16Q

این لپ تاپ با قابلیت کاربری عمومی و کاربری‌های مالتی مدیا، در حال حاضر با قیمت 13 میلیون و 850 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد و در رده ارزان‌ترین محصولات ایسر قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال خرید لپ تاپی برای انجام امور سنگین‌ از جمله امور مهندسی، گرافیکی، بازی یا حتی فعالیت‌های تحصیلی خود هستید؛ قیمت روز لپ تاپ برای دیگر محصولات ایسر و سایر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز