قیمت لوازم خانگی روز 2 شهریور 1401/ واردات محصولات تی سی ال آزاد خواهد شد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، از احتمال لغو ممنوعیت لوازم خانگی خبر داد. به نظر این موضوع به نفع تولیدات داخلی است و میزان رقابت را بالاتر می‌برد. به عنوان مثال افزایش رقابت سبب خواهد شد تا ضمن بالا رفتن کیفیت، قیمت تی سی ال ، هیمالیا، جی پلاس و دیگر تولیدات ایرانی، چینی و کره‌ای موجود در بازار معقول‌تر شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قالیباف اعلام کرده واردات کالاهایی که تولید بالا دارند و رقابت پذیر هستند، مثل لوازم خانگی باید آزاد شود. اکنون این موضوع در دست بررسی است. در شرایط کنونی احتمالا این موضوع به نفع مردم و تولیدکنندگان باشد. زیرا ورود برخی برندهای معروف مثل ال جی و سامسونگ باعث خواهد شد تا قیمت آن‌ها در بازار ایران تا حد زیادی کاهش پیدا کند و مجددا قطعات و لوازم این برندها در دسترس مشتریان و دیگران نهادها قرار بگیرد. این مسئله باعث رونق بیشتر بازار لوازم خانگی خواهد شد.

درباره برند نام آشنای چینی

با ممنوعیت ورود برخی برندهای معروف لوازم خانگی، بازار محصولات میان رده و خوش قیمت چینی گرم شد و جای خود را در میان مردم باز کرد. یکی از این برندها تی سی ال نام دارد که یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است. این برند ابتدا تنها به تولید تلفن ثابت و ارائه خدمات ارتباطات مشغول بوده، اما در حال حاضر درخصوص طراحی، توسعه، تولید و فروش تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و چند لوازم الکتریکی کوچک فعالیت دارد. تی سی ال طی نزدیک به 30 سال‌ فعالیت خود توانست جای خود را در سطح جهانی پیدا کند تا جایی که سال 2019 به پرفروش‌ترین برند دنیا تبدیل شد. این شرکت چینی در حال حاضر با شعار «زندگی خلاق» به فعالیت خود ادامه می‌دهد و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. قیمت تی سی ال نسبت به دیگر برندهای مطرح بازار مناسب است و خیلی از مشتریان لوازم خانگی جذب این موضوع می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

در ادامه لیست قیمت تی سی ال برای آگاهی بیشتر خوانندگان ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز