قیمت لوازم خانگی روز 12 شهریور 1401/ حدود قیمت اتو های پرفروش بازار چقدر است؟

قیمت لوازم خانگی افسار گسیخته در حال رشد است و این موضوع سبب شده تا مردم توان خرید محصولات مورد نظر خود را نداشته و رکود بازار عمیق‌تر شود. براساس آخرین گزارش‌های مقامات مسئول رکود در بازار لوازم خانگی 90 درصدی شده است. در حال حاضر قیمت اتو ، یخچال، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم ضروری زندگی رشد زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها مقوله ازدواج یا نو کردن لوازم خانه برای خانواده‌های ایرانی به یک معضل عجیب و غریب تبدیل شده و خرید محصولات برند و حتی معمولی هم دشوار است. البته این گرانی‌ها ناشی از بالا برد قیمت از جانب تولیدکنندگان نیست. تولیدکنندگان داخلی مجبور هستند با توجه به تورم، حقوق کارگران، دستمزد، قیمت مواد اولیه و دیگر مسائل مرتبط با تولید را بالا ببرند تا دخل و خرج با هم همخوانی داشته باشد. نتیجه این موارد چیزی جز گران شدن لوازم خانگی داخل بازار نیست. واردکنندگان لوازم خانگی برند نیز معتقدند به دلیل پرداخت عوارض گمرکی و کم شدن ارزش پول داخلی، این گرانی محصولات برند توجیه پذیر است. این موضوع فقط به خریداران فشار نیاورده، بلکه باعث شده تا کسبه و تولیدکنندگان نیز رونق چندانی نداشته باشند و در رکود کامل به سر ببرند.

چند مدل اتو در بازار داریم؟

اتو یکی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانه‌ای است که به نسبت دیگر وسایل قیمت کمتری دارد. اتوها انواع مختلفی دارند که شامل اتو خشک یا معمولی، بخار، مخزن‌دار، پرس و بخارگر است. اولین مدل‌های اتوی بازار، خشک یا معمولی بودند که فاقد مخزن آب بوده و فقط صفحات داغی بودند که با جریان الکتریکی برق چروک‌های لباس و انواع پارچه را از بین می‌بردند. اما مدل‌های جدید اتوها با توجه به کاربرد و اندازه به بخار یا مخزن آب مجهز شده‌اند تا فرآیند اتوکشی سریع و بدون مشکلی اتفاق بیفتاد.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر قیمت اتو روز بازار را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز