قیمت طلا و سکه برخلاف انتظار ارزان شد!

لست سکند

درحالی که بعد از رکورد شکنی اونس طلا انتظار می رفت نخستین روز هفته در بازار داخلی با افزایش قیمت طلا و سکه آغاز شود اما قیمت ها کاهشی شد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به روند صعودی اونس طلا در بازارهای جهانی و رکورد شکنی فلز زرد، کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کردند که افزایش قیمت طلا بر بازارهای ایران هم اثرگذار باشد و شاهد رشد قیمت ها در بازار سکه و طلا باشیم اما بررسی بازار تهران، نشان از کاهش نسبی قیمت ها دارد.
امروز هر اونس طلا، رشد قیمت را تجربه کرد و هر اونس طلا که دو روز پیش به ۱,۹۵۵ (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج ) تومان رسیده بود، امروز (شنبه ۱۱ مرداد) با رشد ۱.۰۶ درصدی به ۱,۹۷۶ (یک هزار و نهصد و هفتاد و شش ) دلار رسید.
عمده قیمت ها امروز در بازار طلا و سکه سیر نزولی را در مقایسه با دو روز پیش تجربه کرد.
قیمت طلا هم کاهشی شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۷۵,۶۰۰ (یک میلیون و هفتاد و پنج هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۱ درصدی داشته است.
همچنین در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۶۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۶۵۹,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و پنجاه و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه در بازار

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی هم خلاف رشد قبلی با افت روبرو بود ، سکه بهار آزادی که دو روز پیش تا ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۹۳ درصدی به ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید.
سکه امامی هم به ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ (یازده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۳ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز