قیمت سیم مفتولی تغییر کرد؟ قیمت روز آهن آلات 23 بهمن 1401

یکی از مقاطع فولادی موجود در بازار ایران سیم مفتولی است که در فرآیند کشش و نورد گرم تولید می‌شود. قیمت سیم مفتولی به سبب آنکه انواع و قطر مختلفی دارد، متفاوت است.

از سیم مفتولی برای تولید انواع توری، تولید سیم خاردار، بستن قسمت‌های مختلف برای محصور کردن محوطه بتتن‌ریزی، بستن رابیتس گالوانیزه، تولید سیم جوش، تولید فنر و غیره استفاده می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی این مقطع فولادی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سیم مفتول سیاه قابلیت شکل‌پذیری و فرم‌گیری زیادی دارد و همین امر سب شده تا کار با آن آسان باشد و در کارهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. سیم مفتولی عموما با سایزهای 1.5، 2.5، 3 و 4 در بازار عرضه می‌شود که این ابعاد به صورت کلی در آماتور بندی، قالب‌بندی، کشاورزی و نجاری کاربرد دارد. مقاومت بالا این مفتول سبب شده تا از آن در ساختمان‌سازی و صنعت استفاده‌های بسیاری شود.

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نوسانات قیمت سیم مفتولی؛ دیگر مقاطع چه تغیراتی داشتند؟

میلگرد آجدار و نبشی حدود 100 تا 300 تومان افزایش قیمت را ثبت کردند. قیمت پروفیل و لوله صنعتی نیز با افزایش 100 تا 400 تومانی همراه بود. انواع ورق سرد و گرم نیز با رشد چشمگیری همراه بود و هزارتومان افزایش قیمت را ثبت کرد. قیمت سیم مفتولی نیز در اغلب مبادی فروش ثابت و در برخی مبادی با افزایش قیمت روبرو شد.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز