قیمت سکه و طلا در تلاطم مذاکرات برجامی

لست سکند

بازار طلا امروز نیز نسبت به روز گذشته رشد اندکی را تجربه کرد. قیمت امروز هر گرم طلای 18 عیار تا ساعت 11:40، معادل یک میلیون و 100 هزار و 300 تومان اعلام شده که نسبت به دیروز هزار و 100 تومان رشد پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر مثقال طلای 18 عیار امروز در بازار معادل 4 میلیون و 768 هزار تومان بود. قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز قبل 4 هزار تومان افزایش پیدا کرد. نرخ یک میلیون و 754 هزار و 300 تومانی نیز برای هر گرم طلای 24 عیار تا ساعت ذکر شده به ثبت رسید.

طبق گفته محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در حال حاضر تحت تاثیر رشد هیجانی ارز قرار گرفته است. امروز با برگزاری مذاکرات برجامی در وین، بازار طلا و دلار و سایر بازارهای موازی واکنش‌های جدیدی را ثبت خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

تا ساعت 11:40 صبح امروز، دهم خردادماه ۱۴۰۰، قیمت سکه امامی معادل 10 میلیون و 670 هزار تومان بوده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز قبل 0/74 درصد کاهش نرخ داشت. با توجه به هیجان بازار ارز، قیمت سکه امامی دیروز به مرز 11 میلیون تومان نیز نزدیک شد. قیمت نیم سکه هم با کاهش 1/66 درصدی نسبت به روز قبل، در کانال 6 میلیونی ثابت ماند. نرخ ربع سکه نسبت به دو روز قبل خردادماه تغییری نداشته و 4 میلیون تومان باقی مانده است.

قیمت هر اونس طلا امروز معادل هزار و 907 دلار اعلام شد. طلا از ابتدای ماه مه تاکنون نزدیک به 8 درصد رشد قیمت داشته و برخی بر رسیدن قیمت آن به 2 هزار دلار نیز در آینده معتقدند. به گفته استفن اینس، عضو شرکت مدیریت دارایی اس‌پی‌آی، قیمت طلا در اثر نگرانی‌های تورمی و افت بازده اوراق قرضه افزایش پیدا کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز