قیمت سکه امامی 200 هزار تومان ارزان شد

بر اساس گزارش های منتشر از سوی  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت سکه تمام طرح جدید(امامی) امروز دوشنبه 30 تیرماه 1399 با 200 هزار تومان کاهش به 11 میلیون و 150 هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس قیمت سکه بهار آزادی در همبستگی کامل با قیمت دلار امروز روند کاهش در پیش گرفته و نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شد با این حال سکه کماکان در کانال 11 میلیونی باقی ماند.

با کاهش قیمتی که روز گذشته در بازار ارز اتفاق افتاد روند کاهشی قیمت سکه قابل پیش بینی بود و اگر سیر نزولی قیمت ارز ادامه می یافت احتمال خالی شدن حباب حدود یک میلیون تومانی قیمت سکه نیز قوت می گرفت اما بازار ارز دیروز بعد از یک نوسان نسبتا شدید نزولی دوباره به مدار صعودی برگشت.

حباب سکه اکنون چقدر است؟

با این حال تب و تاب افزایش ریسک معاملات در بازار سکه به خوبی قابل احساس است به گونه ای که قیمت خرید سکه از قیمت فروش آن فاصله 300 هزار تومانی یافته که عدم تمایل معامله گران این بازار به خرید و پرریسک ارزیابی کردن خرید را به نمایش می گذارد.

آریاک سفر

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در این باره گفت: امروز ( ۳۰ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۱ میلیون و۱۵۰  هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۷۲۰هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۸۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان وی افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۸۱۰ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ یک میلیون و ۵۸ هزار تومان معامله می‌شود.

بذر افشان  تصریح کرد: در حال حاضر حباب سکه حدود  ۸۰۰ هزار  تومان است. دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت : کاهش نرخ دلار در بازار  بر قیمت سکه و طلا تاثیر گذاشت و سبب کاهش قیمت سکه شد.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز