قیمت روز لوازم خانگی 9 شهریور 1401/ تلاش دولت برای افزایش توان خرید مردم

تور لحظه آخری-کاماپرس

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس، حدود 30 روز پیش در یک تذکر شفاهی موضوع افزایش نرخ لوازم خانگی را مطرح کرد و خواهان انجام اقدامات لازم وزیر صمت در این خصوص شد. این روزها قیمت دیپوینت ، هیمالیا، ایکس ویژن و دیگر برندهای داخلی در یک ثبات نسبی به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به تذکر نمایندگان مجلس و دیگر فعالان این حوزه و همچنین به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، دولت دست به کار شد و شرایطی را برای رونق بازار لوازم خانگی به وجود آورد. به همین منظور سامانه «توان خرید» در حاشیه نمایشگاهی به همین نام شکل گرفت. نمایشگاه توان خرید یک نمایشگاه درخصوص افزایش توان خرید عموم مردم بود که از تاریخ یکم تا چهارم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. اکنون به منظور رفاه بیشتر متقاضیان لوازم خانگی و برای حمایت کافی و رونق بازار لوازم خانگی تولید داخل، سایت توان خرید ایجاد شده تا مردم امکان خرید کالای بدون واسطه و با قیمت مناسب را داشته باشند. جمعی از برندهای داخلی به همراه پنج بانک گردشگری، آینده، پارسیان، تجارت و رفاه در این طرح حضور پیدا کرده‌اند.

برند تازه وارد دیپوینت چه دستاوردهایی دارد؟

دیپوینت یک برند تازه وارد در حوزه تولید انواع یخچال و فریزر است که کمتر از 10 سال عمر دارد. اما در همین مدت فعالیت، قیمت دیپوینت و کیفیت محصولات آن باعث جلب توجه متقاضیان انواع یخچال و فریزر بازار شد. این محصول در طول همین مدت زمان کم با تجهیز به کمپرسور اینورتر و ثبت دو پروژه دانش بنیان کپچر و دیسکاور توانست نظر خیلی از فعالان حوزه لوازم خانگی را به خود جلب کند. اکنون دیپوینت در حال گسترش حوزه فعالیت خود است تا جایی که تابستان 1400 فاز دوم کارخانه این مجموعه به بهره برداری رسید.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر اطلاعات دقیق قیمت دیپوینت ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز