قیمت روز لوازم خانگی 6 شهریور 1401/ نرخ انواع یخچال و فریزرهای الکترواستیل چقدر است؟

برخی فعالان حوزه تولید لوازم خانگی ادعا کرده‌اند که متوسط عمق ساخت محصولات داخلی، هنگام عدم ممنوعیت واردات برندهای خارجی، 45 درصد بود. اکنون عمق ساخت داخل افزایش پیدا کرده و این موضوع روی قیمت الکترواستیل ، ایکس ویژن، هیمالیا و … اثر گذاشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دنیای اقتصاد، برخی گزارش‌ها بیان کننده این است که بعد از خروج برندهای خارجی از بازارهای ایرانی، تولیدکنندگان به منظور رشد در این حوزه، تمامی ظرفیت سرمایه گذاری که در زمینه توسعه کمی و کیفی محصولات خود داشتند را به کار بردند. همین موضوع به رشد چشمگیر عمق ساخت داخل در محصولات لوازم خانگی از طرف بنگاه‌های اقتصادی داخلی منجر شد. براساس اطلاعات موجود، هم اکنون با توجه به نوع محصولات مختلف موجود در بازار، عمق ساخت داخل بین 90 تا 95 درصد رشد داشته است. در شرایط کنونی، بین 500 تا 600 برند لوازم خانگی در داخل کشور فعال هستند و با یکدیگر برای ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رقابت می‌کنند.

گذری بر سابقه کاری برند الکترواستیل

یکی از این برندها، الکترواستیل نام دارد که با انواع یخچال و فریزر به بازار لوازم خانگی معرفی شده است. این مجموعه در زمینه تولید لوازم برودتی بالغ بر 50 سال سابقه دارد و به خوبی در بین خانواده‌های ایرانی جایگاه خود را پیدا کرده است. قیمت الکترواستیل در مقایسه با دیگر برندهای داخلی همرده مناسب بوده و به همین دلیل خیلی از مشتریان به این برند کهنه کار توجه دارند. الکترواستیل در سال بالغ بر چند صد هزار یخچال و فریزر تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت تاکنون مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور، طراحی و تولید اوپراتورها و کندانسورها با نرم افزارها و ماشین آلات به روز و … را به دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر اطلاعات به روز رسانی شده و جدید قیمت الکترواستیل را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز