قیمت روز لوازم خانگی 5 شهریور 1401/ تورم تشریفات خرید جهیزیه را کم کرد

تورم و گرانی‌های موجود باعث شده تا مردم هنگام خرید جهیزیه اقلام اساسی را مورد توجه قرار دهند و به وسایل اضافی توجه چندانی نداشته باشند. ضمنا مردم هنگام خرید کالاهای اساسی جهیزیه یا تعویض برخی اقلام لوازم خانگی خود به قیمت ایکس ویژن ، هیمالیا و دیگر برندهای ایرانی توجه دارند و سراغ محصولات چند صد میلیونی خارجی نمی‌روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شراره کامرانی، کارشناس صنعت لوازم خانگی، در گفت و گو با خبرگزاری بازار بیان کرده که اگرچه خرید لوازم خانگی همچنان برای شروع یک زندگی اولویت دارد و گرانی فشار زیادی را به اقشار مختلف جامعه وارد کرد، اما موجب کاهش جنبه‌های زائد فرهنگی نیز شد. در واقع پدیده‌های چشم و هم چشمی یا خریدها و مصارف تشریفاتی تعدیل شده است. ضمنا به نظر توجه مردم به برندهای ایرانی بیشتر شده و به دلیل قیمت مناسب این قبیل محصولات ، مردم از آن‌ها بیشتر استقبال می‌کنند.

بیشتر از برند ایکس ویژن و خدمات پس از فروش آن

یکی از این برندها ایکس ویژن نام دارد. برند ایکس ویژن نزدیک 15 سال پیش به بازار محصولات خانگی معرفی شد و به پشتوانه فعالیت مجموعه مادیران در بازار جای خود را پیدا کرد. اکنون این برند تولیدکننده انواع تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و مانیتور است و انواع این محصولات را در اشکال متنوع به دست مشتریان می‌رساند. ایکس ویژن دارای 200 نمایندگی فعال در 98 شهر کشور است. همچنین بالغ بر 2 هزار فروشگاه در نقاط مختلف کشور، محصولات متنوع این برند را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. گذشته از قیمت ایکس ویژن ، خدمات پس از فروش آن‌ها نیز توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. محصولات صوتی و تصویری این مجموعه با 24 ماه گارانتی و انواع لوازم خانگی این برند با 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران به مشتریان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر به منظور راحتی خوانندگان، لیست قیمت ایکس ویژن ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز