قیمت روز لوازم خانگی 31 مرداد 1401/ قیمت اجاق گاز های محبوب بازار چقدر است؟

نرخ انواع لوازم خانگی پس از نوسانات زیاد، طی یک هفته اخیر روند ثابتی پیدا کرده است. براساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده، در حال حاضر بیشتر لوازم خانگی موجود در بازار تولید داخل است و برخی معتقدند کیفیت این تولیدات روند صعودی دارد. اجاق گاز یکی از لوازم خانگی‌های پرمصرف است که حتما باید در تمام خانه‌ها باشد و قیمت اجاق گاز نیز این روزها از ثبات نسبی برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، در گفت و گو با پیک نیم روزی بیان کرد که هم اکنون درخصوص عرضه لوازم خانگی در بازار مشکلی وجود ندارد، اما خریدار نیست. به گفته پازوکی در صورتی قیمت مواد اولیه، گمرک، دلار و … بدون تغییر بماند، نرخ تولیدات در سطح بازار ثابت خواهد ماند. پازوکی اعلام کرد از اوایل دی ماه سال گذشته تا اوایل خردادماه سال جاری تقریبا قیمت لوازم خانگی تغییری نداشت. سپس بر اساس مصوبه دولت و با تغییر قوانین مربوط به دلار نیمایی و رشد قیمت مواد اولیه، نرخ لوازم خانگی تولید داخل 5 تا 15 درصد رشد پیدا کرد.

قیمت اجاق گاز چطور تعیین می‌شود؟

یکی از لوازم خانگی ضروری و حتمی هر خانه‌ای، اجاق گاز است. شاید بتوان بعضی از لوازم خانگی را از فهرست نیازمندی‌های یک آشپزخانه حذف اما هیچ خانه‌ای بدون اجاق گاز به یک خانه واقعی تبدیل نمی‌شود! زیرا به هر نحو، برای گرم کردن و طبخ انواع مواد غذایی به چنین لوازم خانگی احتیاج دارند. این روزها تنوع اجاق گازها بسیار زیاد شده و انواع معمولی و هوشمند، صفحه‌ای و فردار و … در بازار وجود دارد. با توجه به همین قابلیت‌ها و مواردی مانند جنس، تعداد شعله‌ها، ابعاد و … است که قیمت اجاق گاز مشخص می‌شود. بنابراین افرادی که قصد خرید اجاق گاز نو را دارند، باید درباره اجاق گاز مورد نظر خود اطلاعات کافی به دست آورند.

راز آسمان پایتخت

به همین منظور، برای راحتی کار خوانندگان در جدول زیر قیمت اجاق گاز های محبوب بازار ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز