قیمت روز لوازم خانگی 3 شهریور 1401/ قیمت محصولات هیمالیا در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

بازار لوازم خانگی همچنان در رکود است. اما برخی فعالان کارشناسان امیدوار هستند خبر آزادسازی واردات خودرو در کنار طرح حمایتی دولت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخلی اندکی به این بازار رونق ببخشد. دو طرح مذکور باعث خواهند شد تا قیمت هیمالیا ، ایکسویژن، دیپوینت و دیگر تولیدات داخلی در فضای رقابتی قرار گرفته و مردم توان خرید بیشتری پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که به خبرنگاران، زوج‌های جوان و تمام مصرف کنندگان به مبالغ 30 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان کمک هزینه خرید لوازم خانگی اعطا می‌شود. تسهیلات اعطایی نرخ سود 18 درصد دارند. تمامی این شیوه‌ها به منظور رونق بخشیدن به بازار لوازم خانگی تبیین شده است. البته اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، در گفت و کو با همشهری آنلاین بیان کرده که بهتر است دولت به جاری پرداخت این وام‌ها به مردم، پول را وارد چرخه تولید کند. به نظر پازوکی، وقتی پول با بهره کم وارد چرخه تولید شود و این بخش رونق پیدا کند، عرضه و تقاضا در بازار متعادل شده و قیمت‌ها نیز ثبات پیدا خواهند کرد.

مختصری درباره تاریخچه برند هیمالیا

نگاهی به بازار لوازم خانگی و برندهای ایرانی نشان می‌دهد قیمت انواع محصولات هیمالیا نسبت به دیگر برندها مناسب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد. شرکت هیمالیا سال 1350 با تولید یخچال و فریزر به بازار لوازم خانگی و مشتریان این بخش معرفی شد. این برند در مدت کوتاهی توانست اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و استانداردهای ملی را به دست آورده و تولیدات خود را گسترش دهد. اکنون هیمالیا علاوه بر تولید انواع یخچال و فریزر، در زمینه تولید و عرضه گاز، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و … نیز دست دارد. علاوه بر کیفیت، قیمت هیمالیا نیز از مواردی است که همواره باعث جلب رضایت نسبی مشتریان این برند می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در ادامه جدولی از محصولات خوش قیمت هیمالیا برای اطلاع بیشتر خوانندگان ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز