قیمت روز دلار 9 خرداد 1402/ زمینه برای کاهش اساسی نرخ ارز فراهم شد

قیمت دلار-کاماپرس

سیگنال سفر پادشاه عمان به بازار ارز مخابره شد و قیمت دلار تابلو مرکز معاملات طلا و ارز کم شد. امروز نرخ دلار نسبت به روز قبل 1.04 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 144 تومانی رسید. هم اکنون قیمت دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 99 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی معامله می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همزمان با پایان سفر سلطان عمان رونق از بازار ارزی کشور رفت و بسیاری از فعالان در مقام فروشنده قرار گرفتند. هم اکنون برخی معامله گران و کارشناسان ارزی پیش بینی می‌کنند که طی دو تا سه روز دیگر اخبار تکمیلی درباره شروع مذاکرات و احیای برجام به بازار ارز مخابره خواهد شد. حتی عده‌ای بر این باورند که احتمال توافق موقت وجود دارد. عده‌ای دیگر از معامله گران نیز بر این باور هستند که احتمالا طی روزهای آینده خبری درباره تبادل زندانیان به بازار ارز مخابره خواهد شد و این موضوع سیگنال مثبتی درباره احیای برجام به بخش ارزی مخابره خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار از دید تحلیل فنی

به اعتقاد تحلیلگران ارزی، در صورتی که اخبار واقعی برجام به بازار مخابره شود، احتمال ریزش قیمت دلار تا کانال 40 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. حتی برخی از کارشناسان اعلام کرده‌اند که در صورت افزایش هیجانات و بالا رفتن میزان فروش دلار، احتمال ریزش نرخ آن تا مرز 47 هزار و 500 تومانی وجود دارد.

هم اکنون قیمت پوند و یورو نیز در محدوده کاهشی است. در حال حاضر نرخ یورو نسبت به دیروز 501 تومان کم شده و در محدوده 45 هزار و 161 تومانی قرار دارد. قیمت پوند هم در مقایسه با روز قبل 0.97 درصد کاهش داشته و به مرز 52 هزار و 47 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز