قیمت روز دلار 8 اسفند 1401/ بازار ارز مسیر خود را در پیش گرفته است!

وضعیت بازار ارز همچنان نا به سامان است و نوسانات در این بخش ادامه دارد. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.95 درصد دیگر بیشتر شده و به مرز 43 هزار و 92 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز اندکی تغییر کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمتی دلار ادامه پیدا کرده است. برخی از کارشناسان معتقدند افزایش خریدهای هیجانی در بازار ارز موجب شده تا فراجهش قیمت دلار رخ دهد. به اعتقاد این گروه، رشد انتظاری درباره نرخ دلار باعث شده تا اثرات آینده پیش خور شود. اما این پیش بینی‌ها نگرانی مردم را کم نکرده و بازار در حال پیشروی در مسیر خود است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به عقیده گروهی از فعالان و معامله گران، بازار در پی به نتیجه نرسیدن مذاکرات برجام و افزایش انتظارات تورمی به این نوسان رسیده و پیش بینی این بخش تقریبا غیرممکن شده است. در این مسیر ممکن است اخبار مثبت و منفی سیاسی و مذاکرات برجام روی نرخ دلار اثر بگذارد و اندکی از سرعت رشد آن بکاهد.

آریاک سفر

سیاست بانک مرکزی روی قیمت دلار موثر بود؟

بانک مرکزی به منظور کنترل بازار ارز سیاست‌های مختلفی را پیش گرفت اما هیچ یک از آن‌ها تاثیر چندانی روی این بخش نداشت. با این حال همچنان بانک مرکزی به دنبال کنترل بازار ارز است و ثبات نسبی این بازار را دنبال می‌کند.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار صعودی قرار گرفت. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 1.2 تومان بیشتر شد و به مرز 51 هزار و 628 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 474 تومان بالا رفت و 45 هزار و 509 تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز