قیمت روز دلار 5 دی 1401/ نرخ ارز همچنان رو به جلو حرکت می کند

امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.62 درصد بالاتر رفت و به مرز 39 هزار و 750 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 0.27 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 36 هزار و 430 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار بازار آزاد کاملا نوسانی رفتار می‌کند و در برخی از مقاطع زمانی کانال 40 هزار دلاری را نیز پشت سر می‌گذارد. به نظر برخی از کارشناسان ارزی، در صورت ثبات نرخ دلار در کانال 40 هزار تومانی، خریداران جدید بیشتری به بازار ارز وارد خواهند شد و دارایی خود را تبدیل خواهند کرد. در واقع نوسان شدید نرخ دلار طی سه ماه گذشته و کاهش ارزش چشم گیر ریال در مقابل این ارز سبب شده تا برخی از سرمایه داران درباره حفظ دارایی خود به صورت ریالی ابراز نگرانی کنند. به همین دلیل به صورت احتیاطی در موقعیت خرید دلار و سکه قرار گرفته‌اند تا مانع از کاهش قابل توجه ارزش دارایی خود شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظر برخی معامله گران درباره کنترل قیمت دلار

برخی معامله گران معتقدند که سیاستگذار باید به بلندمدت فکر کند و به جاری تغییر سیاست‌های زودگذر و مقطعی، به فکر تعدیل انتظارات تورمی و راه حلی برای این موضوع باشد. در واقع این گروه بر این باورند که مالیات گیری و سخت کردن شرایط معاملات ارزی، تنها یک هزینه اضافه روی قیمت اسکناس آمریکایی خواهد آورد و باعث عقب نشینی قیمت این ارز نخواهد شد.

امروز نرخ پوند و یورو کاهش پیدا کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دیروز 0.01 درصد پایین رفت و به مرز 41 هزار و 945 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز قبل 12 تومان کم شد و در محدوده 47 هزار و 648 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز