قیمت روز دلار 31 فروردین 1402/ رشد چراغ خاموش نرخ ارز

لست سکند

نرخ ارز همچنان در حال صعود است. امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 163 تومان بالا رفت و به مرز 42 هزار و 450 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 59 روز گذشته 7.72 درصد کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون قیمت‌های نقدی در بازار هرات و تهران به هم نزدیک شده‌اند. روز گذشته معامله گران بازار ارز هرات به مرز مقاومتی دلار حمله کردند و سرانجام توانستند این مرز قیمتی را در هم بشکنند. با این حال این روزها بازار ارز به حالت نیمه تعطیل درآمده و رونق چندانی ندارد. به نظر فعالان، بازار تا دوشنبه آینده نیز به دلیل تعطیلی‌های پیش رو کم رمق و نیمه باز است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چشم امید فعالان ارزی به ماه جدید و رشد قیمت دلار

از آنجایی که قیمت دلار در ماه جاری تغییرات چندانی نداشت و بازارهای هم ارز خوب عمل کردند، گروهی از سرمایه گذاران از این بخش خارج شدند. اما هنوز عده‌ای از معامله گران ارزی نسبت به بهبود وضعیت این بخش امیدوار هستند و انتظار ماه جدید را می‌کشند. زیرا به اعتقاد این گروه با اتمام ماه رمضان و شروع جدی کسب و کارها، احتمالا نرخ دلار در مدار صعودی قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

ضمنا بازارساز نیز اقدام به افزایش قیمت دلار در تابلو مرکز مبادلات کرده و به نظر فعالان این موضوع هم دلیلی برای تداوم صعود نرخ ارز در اردیبهشت ماه است.

امروز قیمت پوند و یورو هم افزایشی شد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.65 درصد بیشتر شده و به مرز 52 هزار و 748 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 0.59 درصد بالا رفت و در محدوده 46 هزار و 482 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز