قیمت روز دلار 31 خرداد 1402/ معامله گران بازار ارز محتاط تر شدند

دلار-کاماپرس

کاهش قیمت دلار تداوم دارد و این ارز اندک اندک در حال عقب نشینی قیمتی است. قیمت دلار بازار رسمی در روز جاری نسبت به دیروز 100 تومان دیگر کم شد و در محدوده 48 هزار و 550 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 121 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز این روزها بیشتر دنبال اخبار سیاسی و بین المللی است و براساس این نوع خبرها تغییر موضع می‌دهد. بیشتر معامله گران و فعالان ارزی بر این باورند که این روزها بازار منتظر انتشار خبرهای بیشتر و تبادل زندانیان میان ایران و غرب است. در صورتی که این اتفاق رخ دهد و سران کشورهای مربوطه آن را تایید کنند احتمال ریزش بیشتر قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رفت و برگشت مداوم قیمت دلار طی چند روز اخیر

طی چند روز گذشته قیمت دلار بازار غیررسمی بین دو کانال 48 هزار و 49 هزار تومانی در رفت و آمد بود و معاملات چندانی رخ نداد. به نظر این شرایط تا زمان تعیین تکلیف وضعیت روابط ایران و آمریکا و موضوع توافق ادامه دارد. در واقع هم اکنون نه خریدار چندانی در بازار ارز حضور دارد که قیمت دلار را به سمت بالا هل بدهد و نه فروشنده‌های زیاد و واقعی که نرخ آن را به عقب بکشاند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی حرکت کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.3 درصد کم شده و به مرز 61 هزار و 940 تومانی رسیده است. قیمت یورو در مقایسه با روز گذشته 206 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 52 هزار و 987 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز