قیمت روز دلار 30 بهمن 1401/ سدشکنی مکرر نرخ ارز

قیمت دلار همچنان در حال پیشروی است و برخی از کانال‌های معاملاتی آنلاین از 50 هزار تومانی شدن آن خبر داده‌اند. هم اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به سه روز گذشته 0.19 درصد بیشتر شده و در کانال 44 هزار و 760 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با پنج شنبه 0.19 درصد بالا رفته و به مرز 44 هزار و 760 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار در آخرین روز کاری هفته گذشته نزول چندانی نداشت و همین موضوع سبب شد تا معامله گران نسبت به کاهش نرخ این ارز خارجی امیدوار نباشند. بنیادی‌های بازار ارز بر این باورند که قیمت دلار در روزهای آینده اصلاح خواهد شد، زیرا احتمالا نرخ این ارز پرطرفدار رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که قیمت دلار کانال 45 هزار تومانی را پشت سر بگذارد و رشد بیشتری را تجربه کند، انتظارات صعودی طرف افزایشی بیش از پیش تقویت خواهد شد و این موضوع زمینه را برای رشد بیشتر نرخ ارز فراهم خواهد کرد.

آریاک سفر

تحلیل فنی قیمت دلار

برخی از تحلیلگران فنی بر این باورند، در صورتی که نرخ دلار بالای محدوده 45 هزار تومانی قرار بگیرد، تداوم رشد این ارز دور از انتظار نخواهد بود. به نظر کارشناسان و فعالان، تنها در صورتی اندکی قیمت دلار اصلاح یا از سرعت رشد آن کم خواهد شد که درباره برجام و موضوعات این چنینی خبر تازه‌ای منتشر شود.

امروز نرخ پوند و یورو کاهشی شد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به سه روز قبل 0.13 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 47 هزار و 759 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با پنج شنبه 0.22 درصد کم شد و در محدوده 53 هزار و 750 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز