قیمت روز دلار 14 تیر 1402/ سرعت رشد قیمت ارز کم شد

دلار-کاماپرس
لست سکند

روند افزایش قیمت دلار در روز جاری نیز ادامه داشت. امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.19 درصد بالاتر رفت و به مرز 50 هزار و 150 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 135 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و فعالان ارزی بر این باور هستند که احتمال عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای اهرم دست بازارساز برای کنترل رشد قیمت دلار شد. البته همچنان بازار حساسیت‌هایی دارد و به نظر این بخش همانند قبل به قطعنامه 2 هزار و 231 و تصمیم انگلیس، فرانسه و آلمان برای تمدید تحریم‌های موشکی ایران توجه داشته باشد. با این حال رشد قیمت دلار با سرعت کمی در حال پیشروی است و حتی این امکان وجود دارد که نرخ آن نزولی شود. بررسی‌ها نشان داده که با توجه به شرایط کنونی، در بازار ارز هنوز خریداران زیادی ندارد و معامله گران نسبت به خرید و فروش گسترده محتاطانه عمل می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چرا قیمت دلار در روز جاری نوسان چندانی نداشت؟

برخی از فعالان معتقدند که احتمالا بازارساز در حال قدرت نمایی است و این عامل باعث می‌شود تا قیمت دلار بیش از اندازه قیمت رشد نداشته باشد. البته رصد کلی وضعیت بازار نشان می‌دهد که این روزها دلار بیشتر از کانال درهم سیگنال می‌گیرد و به همین دلیل رشد محدودی را به ثبت رسانده است.

امروز قیمت یورو تغییری نداشت اما نرخ پوند کاهش پیدا کرد. در واقع نرخ یورو در همان محدوده 54 هزار و 583 تومانی معامله شد. اما قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 48 تومان کم شد و به مرز 63 هزار و 670 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 14 تیر 1402/ سرعت رشد قیمت ارز کم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز