قیمت روز دلار 12 تیر 1402/ مرز مقاومتی حساس برای ارز معروف کدام است؟

دلار-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

نوسان قیمت دلار همچنان محدود است. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل ۰.۸ درصد بیشتر شد و به مرز ۴۹هزار و ۹۰۰ تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 134 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فعالان معتقدند که قیمت دلار اکنون باید مرز حساس 50 هزار تومانی را پشت سربگذارد. در صورتی که نرخ ارز در این محدوده ثابت شود، مرز مقاومتی 50 هزار و 200 تومانی را پیش رو خواهد داشت. گروهی از تحلیلگران فنی بر این باورند که قیمت دلار در کانال 50 هزار تومانی باید از سد 50 هزار و 400 تومانی عبور کند تا مجوز رشد بیشتر را بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورت کاهش قیمت دلار، مرزهای حمایتی کدامند؟

اما در صورتی که دلار به هر دلیلی اعم از انتشار اخبار جدید پیرامون مذاکرات یا مسائل اقتصادی یا تحت تاثیر بازار ارزهای همسایه، سلیمانیه و هرات، مایل به رشد بیشتر نباشد و کانال 50 هزار تومانی را از دست بدهد، در محدوده 49 هزار و 800 تومانی حمایت قوی را دارد. اگر دلار نتواند این محدوده حمایتی را حفظ کند، احتمال عقب نشینی آن تا مرز 49 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. لازم به ذکر است که همچنان بازار ارزهای همسایه در تعطیلات به سر می‌برند و به همین دلیل بازار ارز داخلی رمق چندانی ندارد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز زیاد شد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به دو روز قبل ۴۳۶ تومان رشد داشته و به مرز ۵۴ هزار و ۴۷۰ تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز در مقایسه با دو روز پیش ۵۰۸ تومان پیش رفته و در محدوده قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 12 تیر 1402/ مرز مقاومتی حساس برای ارز معروف کدام است؟

  1. سوگل اژدری گفته:

    قضیه دلار شده مثل دویدن رو تردمیل و نرسیدن بهش الان که با این قیمت ها نمیشه دلار خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز