قیمت روز دلار 1 اسفند 1401/ قدرت نمایی افزایشی ها در بازار ارز

برخی از منابع غیررسمی و شبکه‌های تلگرامی از ورود دلار به کانال 50 هزار تومانی خبر داده‌اند. براساس آخرین آمار دنیای اقتصاد، امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان مرز 44 هزار و 760 تومانی ثابت ماند. قیمت دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته هیچ تغییری نکرد و در همان محدوده 44 هزار و 760 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط در بازار ارز به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که نرخ دلار گام به گام به کانال‌های بالاتر قیمتی می‌رسد. امروز نرخ حواله درهم نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و به کانال 14 هزار تومانی نزدیک شد. همین موضوع سبب شده تا افزایشی‌های بازار توان بیشتری برای قدرت نمایی داشته باشند و انتظارات برای رشد بیش از پیش نرخ دلار بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر بسیاری از کارشناسان، رشد نقدینگی و حمایت ارزهای خارجی باعث شده تا مسیر صعود قیمت دلار هموارتر شود. تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی سرعت رشد قیمت دلار کاهش پیدا خواهد کرد یا جهت قیمتی این ارز تغییر پیدا می‌کند که فروش و عرضه نرخ حواله درهم افزایش بیابد.

آریاک سفر

در چه صورت قیمت دلار کم می‌شود؟

اگر نرخ حواله درهم به هر دلیلی محدوده 13 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد، احتمال قیمت دلار بازار آزاد اندکی اصلاح خواهد شد و به سمت مرزهای پایین‌تر عقب نشینی خواهد کرد.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 50 تومان کم شد و به مرز 53 هزار و 805 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 4 تومان نزول داشت و در محدوده 47 هزار و 848 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز