قیمت روز دلار ۶ تیر ۱۴۰۲/ امکان نوسان بازار ارز وجود دارد؟

دلار کاماپرس

کاهش قیمت دلار ادامه دارد و این ارز پرطرفدار از کانال ۵۰ هزار تومانی صرف نظر کرده است. هم اکنون قیمت دلار بازار رسمی نسبت به دو روز قبل ۷۰۰ تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با ۱۲۷ روز گذشته ۳ هزار و ۲۱۱ تومان کم شده و به مرز ۴۱ هزار و ۵۴۹ تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار ارز در شرایط کنونی ثبات نسبی دارد اما برخی فعالان و کارشناسان معتقدند این امکان وجود دارد به زودی شرایط این بازار تحت تاثیر قرار بگیرد و نوسانی شود. این افراد به سه خبر مربوط به نرخ تسعیر ارز، پایان مهلت رفع تعهدات ارزی در اواخر تیرماه و بلوکه کردن ریال تولیدکنندگان برای تحویل دلار به آن‌ها توجه دارند‌. با این حال هنوز بازار ارز به این اخبار واکنش نشان نداده و همچنان در تعادل نسبی به سر می‌برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار در روزهای آینده به کدام سمت می‌رود؟

فعالان و معامله گران ارزی معتقدند در صورتی که بازار ارز به یکی از این خبرها یا هر سه آن‌ها واکنش نشان دهد احتمالا تقاضای زیادی به سمت بازار ارز روانه خواهد شد و خریداران فراوانی به خریدن دلار تمایل پیدا خواهند کرد. در غیر این صورت احتمالا شرایط بازار در روزهای آینده همانند حال حاضر باشد و تغییر خاصی در آن رخ ندهد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی حرکت کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دو روز قبل ۷۰۸ تومان کم شد و به مرز ۵۴ هزار و ۱۵۳ تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با یک شنبه ۱.۳۶ درصد کاهش داشت و در محدوده ۶۳ هزار و ۱۳۰ تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز