قیمت روز خودروهای صفر و کارکرده سانگ یانگ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سانگ یانگ یک شرکت خودروسازی معروف کره‌ای است که انواع اتومبیل، شاسی بلند و سواری معمولی، را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در ایران طرفداران خاص خود را دارد. اما بعد از مسائلی مثل تحریم‌های همه جانبه آمریکا و تورم شدید، قیمت اتومبیل‌های تولیدی سانگ یانگ به شدت رشد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر محصولات اصلی سانگ یانگ به ایران وارد نمی‌شود و هر آنچه از تولیدات این شرکت خرید و فروش می‌شود مربوط به مدل‌های سال‌های قبل یا مونتاژ است. به گزارش اقتصاد آنلاین، هم اکنون تیوولی آمور تولید سانگ یانگ مدل سال 2018 با میانگین قیمت یک میلیارد و 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد. رکستون مونتاژ مدل 1400 هم 3 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد. البته کارکرد خودروهای نامبرده صفر اعلام شده و در واقع کارکرده نیستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دیگر اتومبیل‌های معروف سانگ یانگ

طبق آخرین آمار و اطلاعات از بازار خودرو، رکستون جی4 این شرکت هم مدل 2018 است که با قیمت 2 میلیارد و 550 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. تیوولی مونتاژ سولار مدل 1400 هم یک میلیارد و 120 میلیون تومان نرخ دارد. نیو کوراندو پرمیوم پلاس صفر تولید سانگ یانگ با کارکرد صفر کیلومتر در بازار وجود دارد، منتهی قیمت آن به یک میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد.

تیوولی مونتاژ فایتر تروبو هم در مدل 1400 با کارکرد صفر کیلومتر، تقریبا یک میلیارد و 190 میلیون تومان به فروش می‌رسد. رکستون مونتاژ جی4 مدل 1399 و صفر کیلومتر هم، تقریبا 2 میلیارد و 600 تومان قیمت دارد. قیمت دیگر مدل‌های خودرو سانگ یانگ که در بازار ایران موجود است در جدول زیر ذکر شده است؛

مرتبط با : سانگ یانگ
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز