قیمت روز بیت کوین 22 دی 1401/ صعود رمزارز معروف به کانال 18 هزار دلاری

جهش قیمتی بیت کوین طی 24 ساعت اخیر و گذر از کانال 18 هزار دلاری، امیدواری فعالان را نسبت به بازار رمزارزها بیشتر کرد. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 582 دلار دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 18 هزار و 265 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی 10 روز گذشته توانسته، کندل‌های سبز متعددی را به ثبت رساند. هم اکنون نیز قیمت این رمزارز در مدار صعودی است و همچنان پیشروی می‌کند. اخیرا کوین پدیا در گزارشی بیان کرده که تداوم روند صعود قیمت بیت کوین به رفتار گاوهای بازار بستگی دارد. در صورتی که گاوها دچار خستگی بشوند و قدرت خود را از دست بدهند، احتمالا روند صعود نرخ بیت کوین متوقف خواهد شد. اما به نظر اصلاح قیمت رمزارز معروف، باعث جذب نقدینگی بیشتر شده و احتمالا بیت کوین را تا محدوده 20 هزار دلاری سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون معاملات بازار رمزارزها سیگنال‌های صعودی زیادی را به نمایش می‌گذارد. در صورت تداوم این شرایط، احتمال عبور نرخ بیت کوین از مرز 19 هزار دلاری و پیشروی در این کانال قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. از دیدگاه تحلیلگران فنی بازار رمزارزها، سطح 19 هزار دلاری به عنوان یک سطح حمایتی قدرتمند شناخته می‌شود. بنابراین اگر گاوهای بازار بتوانند بیت کوین را از این محدوده قیمتی عبور دهند، نسبت به ریزش قیمتی و افت دوباره بیت کوین دل نگرانی کمتری خواهند داشت.

آریاک سفر

براساس تحلیل فنی، در صورتی که بیت کوین بتواند به مرز 18 هزار و 500 دلاری برسد، امکان پیشروی آن تا مرز 19 هزار و 200 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. اگر نرخ بیت کوین از مرز 19 هزار و 200 دلاری هم عبور کند، تا محدوده 20 هزار دلاری صعود پیدا خواهد کرد.

مشاهده اطلاعات دقیق رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

با توجه به افزایش تب و تاب خرید و فروش بیت کوین ، برخی از کاربران ایرانی نیز جذب این رمزارز می‌شوند. اما کاربران ایران باید از طریق وبسایت مناسبی به معامله بیت کوین و دیگر ارزها دیجیتال بپردازند. اوکی اکسچنج با بیشتر از 5 سال سابقه در حوزه ارزهای دیجیتال، امکان خدمت رسانی به مشتریان ایرانی را دارد. بالغ بر 700 رمزارز در سایت این مجموعه وجود دارد و افراد با انتخاب هر یک از آن‌ها امکان مشاهده قیمت روز و اطلاعات دقیق نموداری را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز