قیمت روز بیت کوین 20 دی 1401/ نرخ پادشاه رمزارزها در حال پیشروی است

بیت کوین سرانجام توانست از مرز 17 هزار دلاری عبور کند و خود را به بالای محدوده 17 هزار و 200 دلاری برساند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 34 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 17 هزار و 266 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو روز گذشته تحلیلگران و کارشناسان بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند، در صورتی که بیت کوین بتواند موقعیت خود را بالای خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه حفظ کند، پیش بینی‌های نزولی اتفاق نخواهند افتاد و امکان صعود نرخ این رمزارز معروف به بالای محدوده 17 هزار و 210 دلاری وجود دارد. بعد از دو روز، این رشد قیمتی رخ داد و بیت کوین مرز مقاومتی ذکر شده را پشت سر گذاشت. عملکرد هفتگی بیت کوین هم با این رشد قیمتی، بهبود پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

البته معامله گران و علاقمندان به بیت کوین نباید تنها به تحلیل ذکر شده درباره این رمزارز توجه داشته باشند. هم اکنون خیلی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند محتاطانه عمل کنند. اخیرا نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها، بیان کرده که احتمالا فشار فروش خفته ناشی از سقوط صرافی مت گاکس باعث سقوط قابل توجه قیمت بیت کوین شود. مت گاکس، یک صرافی ارز دیجیتال شناخته شده بود که مرکزیت آن در کشور ژاپن قرار داشت. این صرافی در سال 2014 اعلام ورشکستگی کرد. پرداخت بیت کوین به مشتریان این صرافی ورشکسته و تسویه بدهی آن‌ها، احتمالا فشار زیادی را در بخش فروش ایجاد خواهد کرد و نزول قیمت این رمزارز را به دنبال خواهد داشت.

خرید آنی هر نوع رمزارزی در وبسایت اوکی اکسچنج

معامله گرانی که با توجه به تحلیل و اطلاعات متنوع و درست، شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها مناسب می‌دانند، بهتر است به وبسایت مناسبی برای این کار مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک سایت داخلی مناسب در این حوزه است که بعد از تایید اطلاعات هویتی کاربران، امکان انجام معامله برای آنان فراهم خواهد شد. افرادی که اطلاعات هویتی‌شان تایید شده، باید کیف پول ریالی خود را شارژ کنند، سپس از بخش تبادل سریع در منو سایت، کوین مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید و فروش داشته باشند. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول داخلی کاربران، بعد از خرید، به صورت آنی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز