قیمت روز بیت کوین 21 خرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف اندکی کم شد

قیمت بیت کوین بار دیگر در مدار نزولی قرار گرفته و این شرایط طی 24 ساعت اخیر ادامه داشت. امروز نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 35 دلار کم شده و به مرز 25 هزار و 793 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرکوب صرافی‌های ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا باعث شوک و دلهره در بین فعالان رمزارزها شده و رکود قابل توجهی را به وجود آورده است. طبق داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی گلسنود، حجم خروجی بیت کوین از صرافی‌ها به رقم 39 میلیون و 781 هزار و 339 دلار رسیده که ایت مقدار بیشترین میزان ثبت شده در طی یک ماه به نظر می‌رسد. به گفته تحلیلگران و فعالان، این روند به دنبال برداشت دارایی‌های رمزارزی توسط کاربران از صرافی‌ها به وجود آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات، کمیسیون اس ای سی آمریکا شکایت‌هایی را علیه دو صرافی بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال، یعنی بایننس و کوین تنظیم کرده و موج این اخبار آشفتگی را در بازار رمزارزها به وجود آورد.

راز آسمان پایتخت

برخلاف آشفتگی‌های شکل گرفته در بازار رمزارزها، داده‌های اخیر نشان داده که دارندگان بیت کوین بر این باورند که به جای کسب سود سریع در کوتاه مدت، مایل هستند تا دارایی‌های خود را حفظ کرده و مصمم به نگهداشتن آن‌ها باشند. طبق اطلاعات داده‌های گلسنود، سرمایه گذاران با نرخ 37 هزار و 400 کوین در ماه، به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهند. به باور تحلیلگران و فعالان، این انباشت نشان دهنده اعتقاد قوی به ارزش و پتانسیل بیت کوین است.

با شرایط ثبت نام در اوکی اکسچنج آشنا شوید

در صورتی که ساکن ایران هستید و مایل به خرید و فروش بیت کوین هستید بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنید. افرادی که مایل به معامله رمزارزها هستند، باید پروسه احراز هویت را سپری کنند. در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق این سایت هستید، احراز هویت این وبسایت در ساعات کاری و معمولا کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است افرادی امکان ثبت نام در این سایت و گذراندن پروسه احراز هویت را دارند که بیشتر از 18 سال سن داشته و کمتر از 60 سال باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام در اوکی اکسچنج را ندارند و مجاز به انجام معامله در این سایت نیستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز