قیمت روز بیت کوین 20 خرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف به چه علت کاهش پیدا کرد؟

بیت کوین-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 824 دلار کم شد و به مرز 26 هزار و 624 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش هزار و 487 دلاری را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین امروز نیز دچار ریزش قیمتی شد با این حال حجم معاملات این ارز دیجیتال چندان تغییر نکرد. در واقع معامله گران بزرگ و بنیادین بیت کوین معتقدند این رمزارز در شرایط سخت مقاومت زیادی از خود نشان داده و می‌توان همچنان به صعود قیمت آن امیدوار بود. با توجه به ابلاغ احضاریه به چانگ پنگ ژائو در روز چهارشنبه باز هم بیت کوین حمایت‌های اصلی خود را از دست نداد و عقب نشینی شدید و گستردگی نداشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاپیتان فایبیک، یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها، در توییتر خود اعلام کرده که نرخ بیت کوین جدیدا به نقطه مهم و تعیین کننده رسیده است. این نقطه احتمالا باعث بریک اوت بیت کوین خواهد شد اما هنوز جهت صعودی یا نزولی آن معلوم نیست. به اعتقاد این تحلیلگر، در صورتی که بیت کوین موقعیت خود را بالای خط روند حفظ کند و با موفقیت الگوی گِوِه را به سمت بالا برود، احتمالا شاهد حرکت صعودی بالقوه‌ای خواهیم بود. احتمالا این حرکت صعودی منجر به رشد 20 تا 25 درصدی قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد. اما اگر بیت کوین نتواند این الگو را به سمت بالا برود و امکان حفظ حمایت 26 هزار دلاری را در روزهای آینده نداشته باشد، احتمال ریزش نرخ آن تا مرز 21 هزار و 500 دلاری دور از انتظار نیست.

اوکی اکسچنج چیست و چرا مورد توجه کاربران است؟

معامله گران ایرانی به منظور استفاده از شرایط کنونی و خرید و فروش بیت کوین باید سایت معتبر داخلی مراجعه کنند. بالغ بر پنج سال است که اوکی اکسچنج انواع خدمات رمزارزی را به کاربران واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. در واقع این وبسایت یک پلتفرم خرید و فروش کوین با قیمت لحظه‌ای و به صورت آنی است که تمامی قیمت‌ها در آن به صورت مشخص ارائه شده است. این مجموعه انواع روش‌های معاملاتی روز دنیا را در اختیار معامله گران خود قرار می‌دهد و پشتیبانی آن همواره حامی کاربران است. افراد در صورت بروز مشکل در جریان معاملات رمزارزی این امکان را دارند تا از طریق پشتیبانی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز