قیمت دیگنیتی پرایم بهمن موتور اعلام شد + جزئیات فروش فوری

لست سکند

فروش فوری خودروی جدید دیگنیتی پرایم بهمن موتور با قیمت قطعی از سه شنبه ۲۴ فروردین ماه شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت بهمن موتور قیمت قطعی خودرو دیگنیتی پرایم را ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. در این طرح فروش خودروی دیگنیتی از ساعت ۱۰روز سه شنبه 24 فروردین ماه تا ساعت 16 همان روز در ۶ رنگ سفید، مشکی، آبی، سربی، قرمز و خاکستری برای فروش عرضه می شود.فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و در مرحله اول این خودرو با تحویل فوری در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم
این خودور به یک پیشرانه ۱/۵ لیتری مجهز است. وزن دیگنیتی پرایم با همه تجهیزات به حدود 1570 کیلوگرم می رسد به همین دلیل و برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.5 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می تواند خروجی قدرت 148 اسب بخاری در محدوده 5600 دور بر دقیقه و خروجی گشتاور 220 نیوتن متری در محدوده 1800 دور بر دقیقه تولید کند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

باتوجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی این خودرو، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می تواند مصرف سوخت 10.4 لیتری در شهر، مصرف سوخت 5.4 لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت 7.5 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری داشته باشد.

طبق اطلاع رسانی شرکت بهمن موتور، این خودرو در دو تیپ پرایم و پرستیژ وارد بازار می شود. فاز اول تیپ پرایم که همان نسخه اولیه این خودرو است وارد بازار خواهد شد و پس از عرضه گسترده این نسخه، دیگنیتی پرستیژ وارد بازار خواهد شد. دیگنیتی پرستیژ از نظر ویژگی های فنی کامل تر از نسخه پرایم است و کارشناسان پیش بینی می کنند این خودرو با قیمت بالاتری به بازار عرضه می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز