کوییک اس با ظاهر جدید به زودی در بازار خودرو (تصاویر)

لست سکند

شرکت خودروسازی سایپا بعد از چندین مرحله از پیش فروش کوییک جدید، برای اولین بار اطلاعات و تصاویر کوییک اس را منتشر کرده است.

به گزارش کاماپرس، کوییک اس در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست.

اما جزییات دیگری مثل چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، تغییری نکرده اند. دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس به چشم می خورد، صفحه کیلومتر است که دقیقا مثل ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … در آن وجود دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در کوییک اس غربیلک فرمان تغییر کرده و همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی کوییک اس

گفته می شود سری اول کوییک اس با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، قرار است موتور M15GSI هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب شود.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن انجام شده است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.این تغییرات باعث شده قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد.

طبق اعلام مسئولان سایپا در سال جدید همزمان با تحویل کوییک اس به مشتریان قراراست نسخه فول آپشن دنده ای این هاچبک فیس لیفت شده با نام کوییک G وارد بازار شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز