قیمت دلار 100 تومان ارزان شد/ تثبیت نرخ دلار در نیمه کانال 25 هزار تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس گزارش رسانه ها از بازار آزاد ارز، قیمت دلار امروز 2 دی ماه 1399 با 100 تومان کاهش به 25 هزار و 630 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس،  کمتر معامله گری در بازار تصور می کند قیمت دلار در هفته جاری بتواند از مرز 26 هزار تومان عبور کند. اغلب فعالان بازار ارز معتقدند دلار دیگر کشش گرانی ندارد و اگر حتی یک محرک جدی برای کاهش قیمت به نرخ دلار ضربه وارد کند این ارز پرتقاضا نه تنها یک کانال بلکه حتی دو کانال را به سرعت سقوط خواهد کرد.

این درحالیست که قوی ترین محرک ها برای افزایش قیمت نمی تواند دلار را بیش از 100 تومان گران تر کند. برای مثال تهدیدهای جدید آمریکا و اتحادیه اروپا فقط نوسان 100 تومانی در قیمت دلار ایجاد کرد و این نوسان هم با گذشت 2 روز در بازار هضم شد.

یورو هم کاهشی شد

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز با 100 تومان کاهش به ۲۵,۶۳۰ (بیست و پنج هزار و ششصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴ درصدی داشته است. نرخ دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۱۹ درصدی، از ۲۵,۱۴۷ (بیست و پنج هزار و یکصد و چهل و هفت ) تومان به ۲۵,۱۹۷ (بیست و پنج هزار و یکصد و نود و هفت ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

قیمت یورو  هم در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۳۲۲ (سی و یک هزار و سیصد و بیست و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۴ درصدی داشته است. نرخ پوند نیز امروز با کاهش ۰.۰۴ درصدی، از ۳۴,۳۳۶ (سی و چهار هزار و سیصد و سی و شش ) تومان به ۳۴,۳۲۳ (سی و چهار هزار و سیصد و بیست و سه ) تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز